Skal jeg være positiv eller negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. april 2013

babyolesen

Jeg fik lagt 2 æg op for 2 uger siden, jeg har i dag fået taget den obligatoriske blodprøve, som jeg får svar på i morgen eftermiddag.

Jeg har symptomer på graviditet i form af, hovedpine, og mens.-lignende smerter i underliv + lidt kvalme i ny og næ. Det har jeg haft i 5 dage nu. Dog først hovedpine fra for 2 dage siden.

Jeg har taget en hjemmetest til morgen, som viste negativ. Dog får jeg af vide, af en veninde, at en hjemmetest godt kan være negativ, selvom blodprøven er positiv.

Er der nogle der har erfaringer med det? Altså en negativ hjemmetest og positiv blodprøve??

Jeg er jo ikke langt henne, hvis jeg da er gravid!, så tænker hormonet nok ikke kan spores i urinen endnu. Men efter mange trælse forsøg, vil jeg heller ikke have for mange forhåbninger. Det gør mega ondt hver gang man får et negativt svar. På den anden side har jeg heller aldrig mærket til en graviditet som i den sidste uges tid.

Håber der er en der kan give mig lidt ro i sindet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Aabye

i min første graviditet kunne jeg først teste positivt da jeg var omkring 9 uger henne.. :s Men blodprøverne var positive.. Så det kan godt lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.