Søger hurtig råd (ikke for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg ar til morgen været på toilettet i 40 min pga ekstrem hård mave, eg har jo selvfølgelig presset meget, men da jeg endelig kommer af med noget og rejser mig er mine skamlæber så hævet at jeg ikke kan samle mine ben, som om den lilles hoved titter frem agtigt. Jeg er i 35 uge, har ikke haft disse problemer før. Nu kan jeg nærmest ikke sidde ned pga ubehaget. Hvad kan det være og bør jeg være bekymret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg ar til morgen været på toilettet i 40 min pga ekstrem hård mave, eg har jo selvfølgelig presset meget, men da jeg endelig kommer af med noget og rejser mig er mine skamlæber så hævet at jeg ikke kan samle mine ben, som om den lilles hoved titter frem agtigt. Jeg er i 35 uge, har ikke haft disse problemer før. Nu kan jeg nærmest ikke sidde ned pga ubehaget. Hvad kan det være og bør jeg være bekymret?

Jeg tænker at det netop er presset der har gjort det, ligesom ved en hæmoride - det skete for mig i endetarmen og der begyndte det at bløde rigtig meget.. og ja der kunne jeg heller ikke sidde behageligt efterfølgende. Tror ikke det er noget du skal bekymre dig for, men jeg ved det ikke eksakt - prøv at Google på det eller ring til egen læge. Det kan være de kan afkræfte din nervøsitet 

Anmeld

15. april 2013

birthee

Det har jeg også oplevet... Hvis du har så hård mave, synes jeg du skal tage nogle magnesia... De kan hjælpe på problemet... Men snak lige med lægen først... Mange får problemer med hård mave i graviditeten, bl.a. pga. Jerntilskud og øget pres på tarmene... God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.