Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
9 svar
1 synes godt om
14. april 2013

Frkmtc

Kan man få en meget meget utydelig streg nr 2 den ene morgen , og så en svag , men tydelig svag streg nr 2 den efterfølgende morgen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Simon Isaksen

Vi fik afvide af vores læge at en streg var en streg så hvis der var 2 var den posetiv

Anmeld

14. april 2013

CH2012

Frkmtc skriver:

Kan man få en meget meget utydelig streg nr 2 den ene morgen , og så en svag , men tydelig svag streg nr 2 den efterfølgende morgen ??

Uhh, må vi se billede?

Anmeld

14. april 2013

malliebooh

Frkmtc skriver:

Meningen er vel at streg nr. 2 skal blive tydeligere for hver dag hvis man er gravid, i og med at det antal af hormorner som testen "leder" efter stiger hver dag

Men en streg er en streg..

Anmeld

15. april 2013

Frkmtc

CH2012 skriver:

Uhh, må vi se billede?

Den kan ikke ses på et billede , men en meget utydelig streg i forhold til de andre tests jeg har taget , som er forblevet negative ..
Men her får i billede alligevel , selvom den ser blank ud ..

Anmeld

15. april 2013

Frkmtc

malliebooh skriver:

Meningen er vel at streg nr. 2 skal blive tydeligere for hver dag hvis man er gravid, i og med at det antal af hormorner som testen "leder" efter stiger hver dag

Men en streg er en streg..

Ja er nemlig spændt på om den så er lidt nere tydelig i morgen , eller skal man vente mere end 1 dag?

Anmeld

15. april 2013

Frkmtc

CH2012 skriver:

Uhh, må vi se billede?

Øv tror desværre ikke jeg er gravid, da det nu er 12 dage siden ægløsning, og ingen positiv test

Anmeld

15. april 2013

esioul

Frkmtc skriver:

Øv tror desværre ikke jeg er gravid, da det nu er 12 dage siden ægløsning, og ingen positiv test

12 dage siden æl?? man plejer jo at regne med 14 dage 

Anmeld

15. april 2013

Frkmtc

esioul skriver:

12 dage siden æl?? man plejer jo at regne med 14 dage 

Sidste graviditet kunne jeg bare teste meget svagt 9 dage efter æl . Og det er 12 dage siden idag ..

Anmeld

15. april 2013

malliebooh

Frkmtc skriver:

Ja er nemlig spændt på om den så er lidt nere tydelig i morgen , eller skal man vente mere end 1 dag?

En dag, to dage - det er op til dig :-) meningen er ihvertfald at den skal blive tydeligere. Men bare du har set streg nr 2, om den så er svag - så plejer den at være god nok ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.