Hvornår?????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
8 svar
1 synes godt om
14. april 2013

Mami_Ravn

Hej 

Hvornår køber man tøj??? Jeg er på vej ind i min 7 uge og har en veninde der skal til det årlige outlet med katvig børnetøj.. Hun har flere gange nævnt hvor lækkert og billigt det er.

mit spørgsmål er nok nærmere om det er for tidligt/dumt at købe det før man er ovre 13 uge?? 

håber nogen hr en mening om dette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Guldimaven

Jeg ville vente! :-) jeg købte først selv, da jeg var i 20 uge. 

Anmeld

14. april 2013

Mother-love

Jeg synes godt man kan købe lidt neutrale stykker tøj. Men synes også man skal passe på med at købe for meget før man bl.a. Kender kønnet. Og så også fordi når du går over uge 12 er du sikret din graviditet lidt mere.

Men der sker jo ikke noget ved at tage med og købe lidt.

Anmeld

14. april 2013

khaleesi

Mami_Ravn skriver:

Hej 

Hvornår køber man tøj??? Jeg er på vej ind i min 7 uge og har en veninde der skal til det årlige outlet med katvig børnetøj.. Hun har flere gange nævnt hvor lækkert og billigt det er.

mit spørgsmål er nok nærmere om det er for tidligt/dumt at købe det før man er ovre 13 uge?? 

Jeg købte mit første stykke babytøj før graviditeten,

og købte en masse tøj før uge 12, og lidt mere + resten efter uge 12.

Jeg ville sige du bare skulle gå i krig til det outlet , det ville jeg have gjort.

Anmeld

15. april 2013

pcoramt

Mami_Ravn skriver:

Hej 

jeg havde bare købt.. gjorde det allerede før jeg blev gravid, når det var rigtig billigt ! vi skal selv på outlet d.28/4 men der er jeg alligevel også 17+0

Anmeld

15. april 2013

Juliekp

Jeg ville vente til efter NF scanningen, men man kan jo altid købe lidt neutralt

Jeg købte baby tøj før jeg vidste kønnet, kun i neutrale farver og da jeg så fandt ud af at jeg ventede mig en pige, blev jeg helt irriteret over at jeg havde brugt penge på en masse kedeligt neutralt tøj, det hele skulle jo være lyserødt

Anmeld

15. april 2013

Victoria2013

Jeg købte ikke noget før jeg vidste kønnet på baby, dvs. efter MD scanning da jeg var i uge 19 - men så var jeg også ude og købe tøj første dag derefter, kunne ikke vente længere

Anmeld

15. april 2013

Benjamins'mor

Har et barn i forvejen, dog venter vi det modsatte køn, men har sorteret det fra hun fra bruge af hans gamle tøj.

Har købt lidt, men det var på tilbud i Bilka, bodyer til 12 kr hvilket er sjælendt efterhånden!
Er 14+6. Men har først købt efter NF og kønsscanning

Anmeld

15. april 2013

MariaKyedDK

Mami_Ravn skriver:

Hej 

Jeg købte først noget da jeg var i 20+0... men det var fordi vi først fik kønnet afvide der, ellers havde jeg nok købt lidt før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.