Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har fået utrolig mange strækmærker efterhånden, og de har nu bredt sig til lænden også. Her den sidste uges tid har jeg så haft en forfærdelig kløe på maven - lige i strækmærkerne selvfølgelig. Jeg kan ikke lade være med at klø i det og der er nu gået hul på nogle af dem. Det bløder en lille smule, lidt ligesom hvis man kradser hul på et sår, men det gør fandens ondt. Min familie mener at jeg piver over det og bare skal smøre creme på, men det tager ikke kløen og svien.

Nogle der har nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

SKR

Jeg ved ikke hvad det er ( fik selv først slem kløe den dag vandet gik ) men jeg ville ringe til lægen eller jordemoderen. Tror bestemt ikke det skal klø så slemt.

Håber du finder noget der hjælpee

Anmeld

14. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor langt er du henne og klør det andre steder på kroppen? Feks håndflader og under foden??

Mine strækmærker kløede også helt vildt, der kom nærmest små knopper på, og kom også til at klø hul et par gange. Det eneste der virkede her var masser af fed creme. Vh stine

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hvor langt er du henne og klør det andre steder på kroppen? Feks håndflader og under foden??

Mine strækmærker kløede også helt vildt, der kom nærmest små knopper på, og kom også til at klø hul et par gange. Det eneste der virkede her var masser af fed creme. Vh stine

Jeg er i 35. uge. Jeg har også meget kløe omkring mine ankler og på kravebenet, men jeg har meget vand i kroppen, så har hele tiden gået ud fra at det var derfor.

Men jeg må jo fortsætte med cremen og håbe at det kan lindre det lidt

Anmeld

14. april 2013

StineW79

Anonym skriver:

Jeg er i 35. uge. Jeg har også meget kløe omkring mine ankler og på kravebenet, men jeg har meget vand i kroppen, så har hele tiden gået ud fra at det var derfor.

Men jeg må jo fortsætte med cremen og håbe at det kan lindre det lidt

Tænker at du sku blive tjekket for både ssf og graviditets kløe! Det er klaret med en urin og blodprøve! Vh stine

Som jeg lige har skrevet til en anden, så påvirker det nyrene. Vh stine

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tænker at du sku blive tjekket for både ssf og graviditets kløe! Det er klaret med en urin og blodprøve! Vh stine

Som jeg lige har skrevet til en anden, så påvirker det nyrene. Vh stine

Så må jeg da hellere få ringet til lægen i morgen.

Tak for svar

Anmeld

14. april 2013

StineW79

Anonym skriver:

Så må jeg da hellere få ringet til lægen i morgen.

Tak for svar

Syntes det lyder som en god plan!  For at det ik er noget! Vh stine

Anmeld

14. april 2013

Maja88

Mine strækmærker kløede også meget.. du må ikke klø.. smør med creme når det klør eller lig noget køligt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.