Hej De damer..
Ja som overskriften siger så følger jeg ikke rigtig at det job jeg har er rigtig noget jeg vil arbejde med..
Jeg er blev uddannede kontorassistent , men er igang med en administrationsøkonom uddannelse..
grunden til jeg sagde ja til jobbet er for at få erfaring da til dags ser de kun på hvor meget erfaring man har..
men sagde er det at jeg er ansat i 15 timer, men de vil gerne havde at jeg skal være der i 30 timer hvor jeg ikke kan der jeg er under uddannelse samt skal være til familiebehandling engang om ugen ..
Jeg følte ikke rigtig de troede på mig samt spørge de meget ind til mit privat liv 
Og så sagde min chef at jeg skal være glad for jeg har job da det er svært til dags.. og at der er ingen der vil acceptere det med at jeg har lidt rod i mit privat liv..
jeg følt mig total lille og ked af det.. og tænker rigtig meget over det..
Og en anden ting lønnen er heller ikke det store ...
Men jeg ved ikke hvad jeg ska gøre, mange siger til mig at jeg bare skal holde ud ..
Men jeg er typen der ikke kan lidt at lave det samme hver dag ,Kan godt lige udfordringer og der er der ikke i den stilling som jeg har som Kreditbogholder..
Og hver gang jeg skal på arbejde glæder jeg mig slet ikke
..
HVAD SKAL JEG GØRE
Anmeld