Min kat reagere på graviditet, tror jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
10 svar
1 synes godt om
14. april 2013

Rikkebach

Jeg har en hunkat, som altid har været meget knyttet til mig, men hun har aldrig været en puttekat. Men nu hvor jeg er kommet i uge 12 begynder hun pludselig og ligge sig helt op af mig HELE TIDEN. Det har hun aldrig gjort før! Og hun vil helst ikke ud. Món hun kan mærke min lille bebs? Har i oplevet det med jeres katte? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Rikkebach skriver:

Jeg har en hunkat, som altid har været meget knyttet til mig, men hun har aldrig været en puttekat. Men nu hvor jeg er kommet i uge 12 begynder hun pludselig og ligge sig helt op af mig HELE TIDEN. Det har hun aldrig gjort før! Og hun vil helst ikke ud. Món hun kan mærke min lille bebs? Har i oplevet det med jeres katte? 

Ja begge mine katte har forandret sig rigtig meget efter jeg blev gravid.
Min hankat skubber tit til min mave med sit hovede og lægger sin pote på min mave

Anmeld

14. april 2013

malliebooh

Rikkebach skriver:

Ikke med en kat men med vores hund Hun plejer altid at skulle ligge ved kæresten men efter jeg er blevet gravid, så ligger hun gerne ved mig og meget tæt op ad mig!

Anmeld

14. april 2013

Rikkebach

MiichellaMalou skriver:

Ja begge mine katte har forandret sig rigtig meget efter jeg blev gravid.
Min hankat skubber tit til min mave med sit hovede og lægger sin pote på min mave

Hvor skønt

Anmeld

14. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Rikkebach skriver:

Hvor skønt

Ja min hunkat er mere jaloux ..

Anmeld

14. april 2013

Tona

Rikkebach skriver:

Min kat gjorde det samme i min 1 graviditet, men sjovt nok ikke i den jeg lige har været igennem

Anmeld

14. april 2013

Noneother

Mine katte herhjemme kunne osse mærke det med det samme dengang jeg ventede min søn. -Desværre betød det ikke ekstra nus. Bare at de tissede overalt i 4 måneder... 

-og de tisser normalt aldrig nogensinde ved siden af bakken.

Anmeld

14. april 2013

Frk. Himmelblå

Rikkebach skriver:

Dét kan (hun)katte nemlig mærke. Ja, jeg har prøvet noget lignende med mine forældres gamle hunkat. Så er det, man finder ud af, hvor begrænsede nogen væsener vi selv er. Vi sanser jo nærmest intet i forhold til eksempelvis katten .

Anmeld

14. april 2013

Clisolka

Rikkebach skriver:

Min ene hunkat lod mig slet ikke være i min sidste graviditet, men jeg var en del længere henne end denne gang 

Denne gang har det været værst den ene gang hun nåede at komme i løbetid - nøøøj hun klistrede sig op ad mig  Hun plejer ellers at være fars kat, men nu er det mors kat igen 

Anmeld

14. april 2013

Wik

Har oplevet det ved både graviditet, smerter, eller ved sårbarhed generelt at katte komme op og enten nusser eller ligger sit tæt ved en Så jeg tror det er helt normalt at katte er følsommere end os, og lidt af et samarit dyr  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.