(marts) Sommer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

MoarViborg

Åhh hvor er det skønt at sommeren er kommet, men GUD hvor har Maya svært ved at klare det! Vi var jo på Tenerife for en måned siden, og der gik det fint med varmen, men det er tilsyneladende noget andet herhjemme, måske fordi det er mere lummert!
Hun har det bare så varmt, og det hjælper ikke ligefrem at vi fortsat bor i lejligheden, og der er ikke meget luft heroppe, så det eneste der hjælper er at gå lange ture!

Hvordan tager jeres guldklumper varmen? Og jer der fortsat ammer hvor meget væske giver i ved siden af, hvis I overhovedet giver noget? Jeg er blevet anbefalet 50 ml. kogt vand dgl til Maya, så det stiler vi efter her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Åhh hvor er det skønt at sommeren er kommet, men GUD hvor har Maya svært ved at klare det! Vi var jo på Tenerife for en måned siden, og der gik det fint med varmen, men det er tilsyneladende noget andet herhjemme, måske fordi det er mere lummert!
Hun har det bare så varmt, og det hjælper ikke ligefrem at vi fortsat bor i lejligheden, og der er ikke meget luft heroppe, så det eneste der hjælper er at gå lange ture!

Hvordan tager jeres guldklumper varmen? Og jer der fortsat ammer hvor meget væske giver i ved siden af, hvis I overhovedet giver noget? Jeg er blevet anbefalet 50 ml. kogt vand dgl til Maya, så det stiler vi efter her

Alex klarer varmen fint men sover ikke så meget  Han får intet vand ved siden af ,, Mælken er jo tynd i starten og er fin nok til tørst

Anmeld

28. juni 2009

Misjelle

Linus klarer det også ganske fint. Han får en body uden ærmer på og det er det. Ekstra vand har ikke været nødvendigt, men der bliver "spist" lidt oftere .

Anmeld

28. juni 2009

Mira0911

Puha, syntes det er varmt... Synes til tider at Julie har det varmt - og er lidt pylret, er bange for at hun får det for varmt... Hun har kun body på... Døgnet rundt...

Anmeld

28. juni 2009

Moar'en

Viktor har det hådt i varmen, vi giver ham så lidt tøj på som muligt og prøver at give ekstra væske, men han er ikke vild med andet end mme. Har dog fundet ud af at han godt kan lide at sutte lidt på et stykke melon, så det prøver vi så at give ham, så han får lidt ekstra væske på den måde.

Anmeld

28. juni 2009

Mira0911

Lindskjold skriver:

Viktor har det hådt i varmen, vi giver ham så lidt tøj på som muligt og prøver at give ekstra væske, men han er ikke vild med andet end mme. Har dog fundet ud af at han godt kan lide at sutte lidt på et stykke melon, så det prøver vi så at give ham, så han får lidt ekstra væske på den måde.

Julie er heller ikke glad for vand... Hun vil helst have MME...

Anmeld

28. juni 2009

MoarViborg

Maya er bestemt heller ikke vildt glad for vandet, men noget kommer der da ned, og så bliver hun lagt til brystet hver gang hun virker tørstig/sulten! Men uha hvor virker hun utilpas en gang imellem - SÅ synd!

Anmeld

28. juni 2009

Diana...

Lucas klare det fint nok men han har det os varmt han har bare en body på og nogen gange kun bleen på vi har en lille sutteflaske vand til at stå som han får en tår af en gang i mellem og så får han selvfølgelig til sin grød os. Men til gengæld så synes jeg ikke har har så våde tis bleer mere og synes os hans tis lugter utroligt kraftigt og det gør vores jo os hvis vi ikke får nok væske, det kan godt bekymre mig lidt at han ikke har så våde bleer mere.

En masse sommer knus til jer 

Anmeld

28. juni 2009

Moar'en

Hurra, jeg fandt en måde at få Viktor til at drikke lidt vand på ( men det tager tid). Jeg har nogle sprøjter (selvfølgelig uden nåle) til at ligge fra da han fik medicin hver dag, der kan være 1 ml i og hvis jeg bare sprøjter ½ ml ind i munden drikker han det lige så fint.

Anmeld

29. juni 2009

MoarViborg

Lindskjold skriver:

Hurra, jeg fandt en måde at få Viktor til at drikke lidt vand på ( men det tager tid). Jeg har nogle sprøjter (selvfølgelig uden nåle) til at ligge fra da han fik medicin hver dag, der kan være 1 ml i og hvis jeg bare sprøjter ½ ml ind i munden drikker han det lige så fint.

Det er også engangssprøjter vi bruger - dog 10 ml, så der kommer lidt mere ned ad gangen Hun bliver også bedre og bedre til det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.