Søger en hypnotisør i Nordsjælland eller Københavns området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
7 svar
3 synes godt om
14. april 2013

Swerg

Jeg er så ræd for mus. 

Sidste år var et helvede psykisk for mig da markerne blev pløjet! Vi bor på landet og nu sker det snart igen.. De løber snart rundt i vores hus igen . 

Kender du en eller kan anbefale ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

bobbles

Elias2010<3 skriver:

Jeg er så ræd for mus. 

Sidste år var et helvede psykisk for mig da markerne blev pløjet! Vi bor på landet og nu sker det snart igen.. De løber snart rundt i vores hus igen . 

Har du prøvet at Google Det? Kunne selv godt finde på at bruge sådan en til at få min sukker og slik træng til livs

Anmeld

14. april 2013

BabyMus

Elias2010<3 skriver:

Jeg er så ræd for mus. 

Ja helt sikkert! Hvis du vil køre til Rødovre, så kan jeg varmt anbefale Mikael Anker som har www.hypnotic.dk og han ligger ude i Rødovre Centrum. Han er meget dygtig og rigtig flink og rar. Jeg følte mig 100% godt tilpas da jeg var hos ham. Han fik mig over min flyskræk for snart tre år siden, og der har ingen tilbage fald været overhovedet. Så kan kun anbefale ham! Held og lykke med det.

Anmeld

14. april 2013

Swerg

bobbles skriver:

Har du prøvet at Google Det? Kunne selv godt finde på at bruge sådan en til at få min sukker og slik træng til livs

Jeg kunne sagtens Google, men nu søger jeg jo anbefalinger

Held og lykke

Anmeld

14. april 2013

Swerg

BabyMus skriver:

Ja helt sikkert! Hvis du vil køre til Rødovre, så kan jeg varmt anbefale Mikael Anker som har www.hypnotic.dk og han ligger ude i Rødovre Centrum. Han er meget dygtig og rigtig flink og rar. Jeg følte mig 100% godt tilpas da jeg var hos ham. Han fik mig over min flyskræk for snart tre år siden, og der har ingen tilbage fald været overhovedet. Så kan kun anbefale ham! Held og lykke med det.

Tak  

måske man skulle ringe og få en snak med ham

Anmeld

14. april 2013

BabyMus

Elias2010<3 skriver:

Tak  

måske man skulle ringe og få en snak med ham

Det synes jeg du skulle. Det er helt sikkert værd at forsøge når man har det sådan med nogle ting, som du har det med mus. Hvorfor gå rundt og være bange for noget når man kan slippe af med det. Jeg er SÅ glad for at jeg gjorde det. (:

Anmeld

14. april 2013

Swerg

BabyMus skriver:

Det synes jeg du skulle. Det er helt sikkert værd at forsøge når man har det sådan med nogle ting, som du har det med mus. Hvorfor gå rundt og være bange for noget når man kan slippe af med det. Jeg er SÅ glad for at jeg gjorde det. (:

Hvor mange behandlinger skulle der til hos dig?

Anmeld

14. april 2013

BabyMus

Elias2010<3 skriver:

Hvor mange behandlinger skulle der til hos dig?

3 stk. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.