hvorfor er jeg ikke herinde...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

louisepigen23

skal man gøre noget specielt for at være med i denne gruppe eller er det bare mig der er blind og ikke kan finde mig...

knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

MoarViborg

Jeg tror bare du skal angive Marcus' fødselsdag, så kommer du vist automatisk i denne gruppe  ... tror jeg nok!

Anmeld

28. juni 2009

Mira0911

Ja tror faktisk det er sådan...

Anmeld

28. juni 2009

Diana...

Jep du skal igennem en specielt 1. kvartal 2009 prøve  Du vil modtage et brev med nogen udfordringer du skal i gennem og hvis du består så er du velkommen i denne gruppe 

EJ EJ EJ TOSSET MIG 

Jeg har faktisk selv tænkt over hvorfor du ikke skrev her inde 

Så skriv du bare løs så du med hi hi 

Knus Til Dig.

Anmeld

29. juni 2009

MoarViborg

Diana... skriver:

Jep du skal igennem en specielt 1. kvartal 2009 prøve  Du vil modtage et brev med nogen udfordringer du skal i gennem og hvis du består så er du velkommen i denne gruppe 

EJ EJ EJ TOSSET MIG 

Jeg har faktisk selv tænkt over hvorfor du ikke skrev her inde 

Så skriv du bare løs så du med hi hi 

Knus Til Dig.

Hi hi hi.. Kan godt huske da jeg skulle igennem udfordringerne - det var SÅ hårdt, og det var lige før jeg ikke kom med i gruppen... *SUK*

Anmeld

29. juni 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Hi hi hi.. Kan godt huske da jeg skulle igennem udfordringerne - det var SÅ hårdt, og det var lige før jeg ikke kom med i gruppen... *SUK*

Puha ja det kan jeg os huske da du skulle du var helt   færdig  Det tog virkelig hård på dig hi hi  hi

Jeg klaret det selvfølgelig uden problemer  

Anmeld

29. juni 2009

MoarViborg

Diana... skriver:

Puha ja det kan jeg os huske da du skulle du var helt   færdig  Det tog virkelig hård på dig hi hi  hi

Jeg klaret det selvfølgelig uden problemer  

Jamen Diana.. det hårdeste var jo også at man hele tiden følte man skulle leve op til dine FANTASTISKE resultater

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.