Faderskabserklæring på nettet når man ikke er gift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.988 visninger
7 svar
3 synes godt om
14. april 2013

tarkoflen

Hej piger

Er der nogle der ved, om man kan udfylde faderskabserklæringen eller hvad den hedder på nettet, så man slipper for at skulle printe og sende den ind?

Altså den der erklæring på, at det er min kæreste der er far til baby, og det er han også med på

Vi er nemlig ikke gift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Hej piger

Er der nogle der ved, om man kan udfylde faderskabserklæringen eller hvad den hedder på nettet, så man slipper for at skulle printe og sende den ind?

Altså den der erklæring på, at det er min kæreste der er far til baby, og det er han også med på

Vi er nemlig ikke gift

Har i ikke fået lavet sådan en i forbindelse med behandling. Det skal han da skrive under på at han et far til barnet, selv om det ikke er ham der har gjort arbejdet

Anmeld

14. april 2013

LilleMie

tarkoflen skriver:

Hej piger

Vi er nemlig ikke gift

Jep, det kan man godt, mener du får en link i de papirer, du får med hjem fra fødegangen (eller måske jeg fik dem af jordemoderen en af de sidste gange til konsultation). Det gjorde vi og så navngav vi lige i samme omgang også, så vi slap også for at kontakte kirkekontoret (for hun skulle alligevel ikke døbes )

Jeg udfyldte bare, at han var faren osv. via mit nemID (vi er heller ikke gift) og så modtog han en mail om at bekræfte det via hans nemID - det er så nemt som det kan være 

Anmeld

14. april 2013

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Har i ikke fået lavet sådan en i forbindelse med behandling. Det skal han da skrive under på at han et far til barnet, selv om det ikke er ham der har gjort arbejdet

Jo det har han da egentlig, men jeg tror det er en anden en, når barnet kommer, men det kan da godt være, at det ikke er det

Anmeld

14. april 2013

tarkoflen

LilleMie skriver:

Jep, det kan man godt, mener du får en link i de papirer, du får med hjem fra fødegangen (eller måske jeg fik dem af jordemoderen en af de sidste gange til konsultation). Det gjorde vi og så navngav vi lige i samme omgang også, så vi slap også for at kontakte kirkekontoret (for hun skulle alligevel ikke døbes )

Jeg udfyldte bare, at han var faren osv. via mit nemID (vi er heller ikke gift) og så modtog han en mail om at bekræfte det via hans nemID - det er så nemt som det kan være 

Vi har ikke været til sidst JM besøg, og når det muligvis heller ikke, så jeg ville gerne være forberedt men der er en anden, der har været så sød at smide et link ind, så vi kan få det ordnet

Tak for dit svar

Anmeld

14. april 2013

tarkoflen

Jupiter skriver:

https://www.personregistrering.dk/index.php?id=42

Tusind tak for hjælpen, det må vi få gjort i dag

Anmeld

14. april 2013

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Jo det har han da egentlig, men jeg tror det er en anden en, når barnet kommer, men det kan da godt være, at det ikke er det

Ja det et jo noget med de skal udfyldes, men troede egentlig at det kunne være nok med den, for han bekræfter jo at han vil være far til det kommende barn om det er hans eget eller donor der er benyttet. Men hvis du udfylder den anden, så er i jo på den helt sikre side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.