føler mig lidt stresset :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
3 svar
5 synes godt om
13. april 2013

HappyTrine

Hej i skønne kvinder

Jeg føler mig en lille smulle stresset, da jeg lige er flyttet og ville have været ude og købe lidt babyting og tøj her den 01/04, men skal ud og købe ting til lejligheden. 

Sagen er at nu er jeg 9+5 dage henne, og der er jo et godt stykke tid til jeg skal føde, men går hele tiden og tænker på at skal ud og købe ting til baby og om jeg når det i tide, selvom jeg godt ved jeg bare kan gøre det den 01/06 i stedet for min planlagte dato som jeg blev nødt til at skubbe til side ;s. Er det normalt at have den følelse at man stresser over man ikke når at købe tingene, og hvornår vil det for alvor være bedst at købe tøj osv.? Har allerede tremmeseng, barnevogn og nogle andre vigtige ting

Håber i kan hjælpe mig og vejlede, det er ikke helt nemt at være første gangs gravid, der er en masse spørgsmål osv man gerne vil have svar på

Knus den lidt stressede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

De3Guldklumper

HappyTrine skriver:

Hej i skønne kvinder

Jeg føler mig en lille smulle stresset, da jeg lige er flyttet og ville have været ude og købe lidt babyting og tøj her den 01/04, men skal ud og købe ting til lejligheden. 

Sagen er at nu er jeg 9+5 dage henne, og der er jo et godt stykke tid til jeg skal føde, men går hele tiden og tænker på at skal ud og købe ting til baby og om jeg når det i tide, selvom jeg godt ved jeg bare kan gøre det den 01/06 i stedet for min planlagte dato som jeg blev nødt til at skubbe til side ;s. Er det normalt at have den følelse at man stresser over man ikke når at købe tingene, og hvornår vil det for alvor være bedst at købe tøj osv.? Har allerede tremmeseng, barnevogn og nogle andre vigtige ting

Håber i kan hjælpe mig og vejlede, det er ikke helt nemt at være første gangs gravid, der er en masse spørgsmål osv man gerne vil have svar på

Knus den lidt stressede

Vi købte og bestilte først ting efter MD scanning

Anmeld

13. april 2013

Hullabullabulla

HappyTrine skriver:

Hej i skønne kvinder

Knus den lidt stressede

Det bliver laaaang graviditet hvis du allerede nu stresser!

Ved godt det er kliche - men slap du af og nyd graviditeten - du skal nok nå det

Anmeld

13. april 2013

HappyTrine

Det vil jeg helt sikkert gøre, min kæreste prøver os at sige til mig jeg skal slappe af fordi der er laaangtid endnu til baby kommer frem .

men mange tak! er bare i det hele taget en kvinde der gør tingene meget før tid og forbereder mig godt, men vil helt sikkert prøve at følge dit råd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.