Tidlig scanning på fertilitetsklinik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2013

anynom

Jeg har fundet en fertilitetsklinik i Aarhus som laver tidlige scanninger - og som har åbent om søndagen.

Er bare sådan i tvivl.. "Må" man godt bestille en scanning sådan et sted selvom man ikke har været i behandling?

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

tinasmor

JulieWH skriver:

Jeg har fundet en fertilitetsklinik i Aarhus som laver tidlige scanninger - og som har åbent om søndagen.

Er bare sådan i tvivl.. "Må" man godt bestille en scanning sådan et sted selvom man ikke har været i behandling?

God aften

hvis det er en privat fertilitetsklinik så tror jeg ikke, at klinikken vil gøre det. Du kan sevlfølgelig ringe og spørge ad, men vil mene, at de vil forbeholde sådanne scanninger til deres klienter.

Anmeld

14. april 2013

anynom

tinasmor skriver:

hvis det er en privat fertilitetsklinik så tror jeg ikke, at klinikken vil gøre det. Du kan sevlfølgelig ringe og spørge ad, men vil mene, at de vil forbeholde sådanne scanninger til deres klienter.

Ok, tak for svar
Det fremgår bare ikke rigtigt på deres hjemmeside og der er online tidsbestilling..

Anmeld

14. april 2013

Frk. Himmelblå

JulieWH skriver:

God aften

Ork, det kan sagtens være, at de godt vil. Bestil da en tid, - så kan du altid lige ringe og spørge inden :-)

Anmeld

14. april 2013

anynom

Frk. Himmelblå skriver:

Ork, det kan sagtens være, at de godt vil. Bestil da en tid, - så kan du altid lige ringe og spørge inden :-)

Tak, jeg har sendt dem en mail

Anmeld

14. april 2013

tinasmor

JulieWH skriver:

Tak, jeg har sendt dem en mail

Hvordan gik det? Håber du kom til og det gik godt.

Anmeld

14. april 2013

anynom

tinasmor skriver:

Hvordan gik det? Håber du kom til og det gik godt.

Jeg har desværre ikke hørt tilbage fra dem :/ Men tak for din tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.