Slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.508 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. april 2013

Musse21

Kan slim proppen gå over mange dage eller et par uger Har de sidste ca.2 uger haft meget tyk slim strimler når jeg har tørt mig..

Ser ud ligesom denne dog bare kun halv størrelse... (Billedet er dog ikke et jeg har taget)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Musse21

Musse21 skriver:

Kan slim proppen gå over mange dage eller et par uger Har de sidste ca.2 uger haft meget tyk slim strimler når jeg har tørt mig..

Ser ud ligesom denne dog bare kun halv størrelse... (Billedet er dog ikke et jeg har taget)

Er der slet ingen der kan hjælpe

Anmeld

13. april 2013

channie-g

Musse21 skriver:

Kan ikke svare på om det er slimprop eller udflåd da min gik a en gang og der ved F****** meget, men farven passer sådan set godt nok på en måde, noget a mit var bare mere grønt... Det kan sagtens gå over flere gang ved dig ikke om det er uger eller dage taler :-) 

Anmeld

13. april 2013

Musse21

channie-g skriver:

Kan ikke svare på om det er slimprop eller udflåd da min gik a en gang og der ved F****** meget, men farven passer sådan set godt nok på en måde, noget a mit var bare mere grønt... Det kan sagtens gå over flere gang ved dig ikke om det er uger eller dage taler :-) 

Mit er også lidt mere grønligt

Anmeld

13. april 2013

De3Guldklumper

Musse21 skriver:

Sådan der så min slimprop ikke ud.

Men ja en slimprop kan gå over flere dage

Anmeld

13. april 2013

Musse21

Pylle3 skriver:

Sådan der så min slimprop ikke ud.

Men ja en slimprop kan gå over flere dage

Okay..jamen så har jeg lært noget nyt i dag Troede nemlig den gik på engang..

Anmeld

14. april 2013

MortilElias2010

Min så heller ikke sådan der ud, der var små tydelige tynde blodstriber  iblandet og var en meget større klump. Men ja, slimproppen kan gå ad flere omgange i løbet af graviditeten - men vil dog formode at jo tættere på termin, jo nærmere fødsel  Min gik 4.45 dagen efter termin og kl. 10 mandag formiddag var der gang i den, fødte dog først onsdag. 

Anmeld

14. april 2013

Krussedulle

Musse21 skriver:

Min var mere gennemsigtig.. Og den gik over 3 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.