ingen appetit 5 måneder :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2013

Merii

Hej I skønne mennesker!

Jeg har en dreng på 5 måneder som lige pludselig ikke vil spise, før begyndt han at kun vil amme 5 minutter og det synes jeg var for lidt og nu ammer han kun 1 minut hvis jeg er heldig, han virker ikke interesseret. Min mælkeproduktion er fuldstændig faldet og jeg er så ked af det, da jeg nød amningen

Men problemet er så at han hellere ikke er interesseret i flasken og det har han ikke haft problemer med førhen.

Vi har tænkt måske kunne han trænge til noget andet og vi er begyndt på grød og nej, det vil han hellere ikke.

Han har tabt sig lidt og hvis det bliver ved med at være sådan så vil han tabe sig mere

Har i oplevet det og blev det bedre igen? Jeg har virkelig brugfor hjælp

Ps: Sundhedsplejersken er kontaktet og hun siger ikke særlig meget andet end jeg skal prøve, jeg vil jo ikke tvinge barnet til at spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Merii

Ingen der kan hjælpe eller har oplevet det samme?

Anmeld

13. april 2013

Team Putte

Merii skriver:

Hej I skønne mennesker!

Jeg har en dreng på 5 måneder som lige pludselig ikke vil spise, før begyndt han at kun vil amme 5 minutter og det synes jeg var for lidt og nu ammer han kun 1 minut hvis jeg er heldig, han virker ikke interesseret. Min mælkeproduktion er fuldstændig faldet og jeg er så ked af det, da jeg nød amningen

Men problemet er så at han hellere ikke er interesseret i flasken og det har han ikke haft problemer med førhen.

Vi har tænkt måske kunne han trænge til noget andet og vi er begyndt på grød og nej, det vil han hellere ikke.

Han har tabt sig lidt og hvis det bliver ved med at være sådan så vil han tabe sig mere

Ps: Sundhedsplejersken er kontaktet og hun siger ikke særlig meget andet end jeg skal prøve, jeg vil jo ikke tvinge barnet til at spise

kan han have ondt i halsen så det gør ondt at synke? Eller måske det er nogle tænder der driller? Prøv evt at give ham lidt af kop eller måske med ske hvis han vil det mht mælken så kan du evt stimulere med en pumpe til han er klar igen

Anmeld

13. april 2013

modesty

Merii skriver:

Hej I skønne mennesker!

Hvor lang tid har det varet?

Anmeld

9. august 2014

mchip

Har det ændret sig? Min på 5 mdr gør det samme nu, bare med sutteflasken, gider ikke rigtig og tror det er noget tigerspring. Han vil bare lege og sove.. Jeg har så givet ham lidt på flasken mens han sover, så ved jeg da han har fået lidt, men det bliver godt nok ikke til meget.. Skemad er vi gået i gang med, men det siger ham ikke det store..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.