Byttemarked i Århus idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. april 2013

Bebsen

Hej alle!

Der er Byttemarked i Århus idag, altså muligheden for at få nyt/brugt tøj til dig selv, barn, mand, legetøj, bøger, møbler - ALT muligt, HELT GRATIS!
Så har du selv noget du syns der trænger til ny ejer, så kom ind og aflever det og find selv nye scoop

Jeg er frivillig og elsker princippet!
Jeg kører derind om lidt og starter op, så kan ikke svare på spørgsmål, men find os evt på Facebook hvis du vil vide mere og måske ikke kan komme idag

Ihh jeg glæder mig - god dag til alle

Kh Ida.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Sara.

Får man noget der svarer til det man giver? Hvad hvis man tager flere ting med, bytter man så til flere ting?
Har aldrig hørt om det før, men det lyder da rigtig smart... bliver der afholdt hvert år?

Anmeld

13. april 2013

Bebsen

Vi afholder 2 gange årligt, pt.

Det er ikke sådan at der bliver gjort regnskab, du kommer og afleverer dine ting til de frivillige, vi fordeler tingene ud, og du kan gå rundt og tage. Du må også gerne komme uden ting og stadig tage, men hvem har ikke noget liggende som måske ikke lige er blevet solgt, eller som jeg, oftest er for doven til at sælge
Tidligere har der været et pointsystem,men det blev for bøvlet.
Med andre ord er det ikke "noget for noget", det er "jeg har noget andre kan bruge og måske kan jeg selv finde noget til mig selv og familien".

Håber det gav svar

Anmeld

13. april 2013

Sara.

Bebsen skriver:

Vi afholder 2 gange årligt, pt.

Det er ikke sådan at der bliver gjort regnskab, du kommer og afleverer dine ting til de frivillige, vi fordeler tingene ud, og du kan gå rundt og tage. Du må også gerne komme uden ting og stadig tage, men hvem har ikke noget liggende som måske ikke lige er blevet solgt, eller som jeg, oftest er for doven til at sælge
Tidligere har der været et pointsystem,men det blev for bøvlet.
Med andre ord er det ikke "noget for noget", det er "jeg har noget andre kan bruge og måske kan jeg selv finde noget til mig selv og familien".

Håber det gav svar

Det giver rigtig fin mening.
Super koncept! Har også lige været inde og læse om det på hjemmesiden.
Og ja, kender alt for godt til det med ikke at få solgt sine ting...
Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.