Veer - ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
3 svar
4 synes godt om
13. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har haft uregelmæssige veer siden kl 21, og der sker bare ikke mere. Er så knust! Ved vores søn var det en kort og hurtig fødsel som startede med regelmæssige veer men de her kommer med 10-20 minutters interval, så er de måske regelmæssige med 10 minutters interval i en time, og så går der lige en hel time hvor der kun er en enkelt ve. Og det er sørme ikke for sjov, de gør ret ondt!! Men det bliver bare ikke til noget rigtigt.. Er bare så træt, synes ikke det er rimeligt at blive "kørt rundt i manegen" på den måde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Gaia

Du skal tænke på at hver eneste ve regelmæssig eller ej arbejder for dig . Og to fødsler behøver ik være ens. Mine var som nat og dag. Jeg er sikker på du føder inden længe. Måske går det rigtigt igang imorgen. Det bliver spændende, så op med humøret og glæd dig over du snart har din baby i armene . Sender ve støv og hepper på dig.

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Du skal tænke på at hver eneste ve regelmæssig eller ej arbejder for dig . Og to fødsler behøver ik være ens. Mine var som nat og dag. Jeg er sikker på du føder inden længe. Måske går det rigtigt igang imorgen. Det bliver spændende, så op med humøret og glæd dig over du snart har din baby i armene . Sender ve støv og hepper på dig.

Prøver også at tænke sådan, har også haft tegnblødning, på
, noget sker der. Bare virkelig langsomt!

Anmeld

13. april 2013

Gaia

Anonym skriver:

Prøver også at tænke sådan, har også haft tegnblødning, på
, noget sker der. Bare virkelig langsomt!

Håber du enten har født eller er i fuld gang . Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.