Åh den nervøsitet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2013

Anonym trådstarter

Okay, jeg troede jo flere gange man var gravid, jo mindre bekymret blev man, men nej!

Jeg er sindsyg bekymret, det er frygteligt.

Jeg venter vores 3 barn og er et nervevrag! Var til scanning 6+1, sp en selvbetalt scanning i 9+0 er nu i 12+2 og skal til NF på Torsdag, og jeg er BANGE!!!!!

Jeg har ingen symptomer, kvalmen er væk, jeg føler mig ikke længere som en hængt kat, energien er tilbage, det eneste jeg døjer med er

"slim/udflåd" (sorry)

Ej, altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Okay, jeg troede jo flere gange man var gravid, jo mindre bekymret blev man, men nej!

Jeg venter vores 3 barn og er et nervevrag! Var til scanning 6+1, sp en selvbetalt scanning i 9+0 er nu i 12+2 og skal til NF på Torsdag, og jeg er BANGE!!!!!

Jeg har ingen symptomer, kvalmen er væk, jeg føler mig ikke længere som en hængt kat, energien er tilbage, det eneste jeg døjer med er

"slim/udflåd" (sorry)

Ej, altså!

Kender det nu der 2 gang men ja tænkte tit er der liv osv 

Anmeld

12. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

"slim/udflåd" (sorry)

Ej, altså!

Jamen, passer det ikke meget godt med, at du er på vej ind i 2. trimester, hvor alle de der elendige gener har det med at lette?

Men jeg kender godt til bekymringerne. Bliver værre og værre for hvert barn. Venter selv nr. 3 og tør næsten ikke tro det!

Anmeld

13. april 2013

BigHope13

Anonym skriver:

"slim/udflåd" (sorry)

Ej, altså!

Åh jeg har det præsis som dig, egner det min første graviditet og har ikke haft de store gener i form af kvalme.
Min tryghed har lagt i mine ømmebryster men de er ikke ømme hele tiden mere og så tænker man lidt åh nej hvad sker der nu. Det træls at blive ramt af panik, vi så vores Bebs 9+5 i fuldt hopla og skal til nf her den 23 Pyha de første sekunder skal bare overståes.
Pøj pøj med nf, er sikker på alt er som det skal være og vi blot er nogle heldige hønsemødre som slipper for en masse ubehag og bekymre sig for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.