Dagen i dag startede egentlig ret dårligt ud. Vågnede op og opdagede til min store skræk, at jeg havde blødt lidt. Heldigvis havde jeg tid ved lægen allerede ved 9-tiden. Han mærkede på mig, og alt mærkede normalt. Blev en smule mere rolig efter det. Men i løbet af dagen fik jeg tiltagende smerter i maven. Og en lille smule mere blod. Har ikke lavet meget andet end at tude lige siden, for var så bange for, at det var en graviditet udenfor livmoderen igen. Da manden kom hjem fra arbejde, sagde han at vi blev nødt til at kontakte lægevagten, da jeg havde så ondt. Han var så sød at ringe for mig, da jeg slet ikke kunne åbne munden uden at begynde at græde.
Vi tog så til lægevagten, og jeg kom ind og blev mærket på, og hun sagde, at det godt kunne mærke til der måske var noget i højre side (udenfor livmoderen) blev så sendt videre til en anden afdeling, hvor jeg fik taget en masse blodprøver. Så blev jeg hentet af en gynækolog, og jeg fik lavet undersøgelse og blev skannet.
Vi så med det samme den fineste lille spire med meget tydeligt hjerteblink, og alt så perfekt ud. Ingen blødning i livmoderen eller udenfor, så hun mente min blødning kom fra sarte slimhinder.
Det var SÅ fantastisk at se, og havde egentlig aldrig rigtig troet på jeg skulle få lov at opleve det, med så mange dårlige oplevelser i bagagen.
Fik en tid til endnu en skanning i næste uge når jeg er 7+, da de gerne ville følge mig.
Virkelig en stor oplevelse, og meget uventet at der var hjerteblink. Var indstillet på noget andet
Anmeld