Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Som en opfølgning på denne tråd : https://www.baby.dk/debat/211846pi1/graviditet/saa-springer-jeg-ud----lang.aspx
Kommer der her en update på vores MD scanning igår d 11 april i horsens
Kan starte med at sige HOLD K*FT hvor var vi nervøse for at gå ind i det scanningsrum Det var jo netop ved denne scanning hele verdenen braste for os sidste år i juni
Men vi kom ind og blev taget godt imod at en sød scanningsdame og det hele gik fint og hun lød positiv med det hele. hun scannede hjertet MEGET grundig igennem og fortalte os at det så meget flot ud
Lillepigen var meget meget Ufotogen !! haha så vi fik 45 minutters scanning pga hun måtte kæmpe en del med hende derinde lige når hun fandt en ordenlig vinkel så flyttede hun sig med lynets hast men det gik da tilsidst og som hun sagde var der INGEN tvivl om hun var en lille pige
NU er vi rigtig lettede og glade og ser nu frem til at møde vores lille prinsesse
Dog skal vi jo stadig til hjertescanning nr 2 på mandag i skejby kl 10 men vi satser på at alt er iorden nu efter den fine MD vi vælger at se på det som en ekstra bonus med en scanning mere men alligevel så vi for et godt resultat mandag for en sikkerheds skyld
Er forresten HALVVEJS idag 20+0 og kæresten og jeg har fejret de gode nyheder med vores første baby shopping tur i denne graviditet
i får lige et billede af vommen fra 19+4
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: Hejsa Som en opfølgning på denne tråd : https://www.baby.dk/debat/211846pi1/graviditet/saa-springer-jeg-ud----lang.aspx Kommer der her en update på vores MD scanning igår d 11 april i horsens Kan starte med at sige HOLD K*FT hvor var vi nervøse for at gå ind i det scanningsrum Det var jo netop ved denne scanning hele verdenen braste for os sidste år i juni Men vi kom ind og blev taget godt imod at en sød scanningsdame og det hele gik fint og hun lød positiv med det hele. hun scannede hjertet MEGET grundig igennem og fortalte os at det så meget flot ud Lillepigen var meget meget Ufotogen !! haha så vi fik 45 minutters scanning pga hun måtte kæmpe en del med hende derinde lige når hun fandt en ordenlig vinkel så flyttede hun sig med lynets hast men det gik da tilsidst og som hun sagde var der INGEN tvivl om hun var en lille pige NU er vi rigtig lettede og glade og ser nu frem til at møde vores lille prinsesse Dog skal vi jo stadig til hjertescanning nr 2 på mandag i skejby kl 10 men vi satser på at alt er iorden nu efter den fine MD vi vælger at se på det som en ekstra bonus med en scanning mere men alligevel så vi for et godt resultat mandag for en sikkerheds skyld Er forresten HALVVEJS idag 20+0 og kæresten og jeg har fejret de gode nyheder med vores første baby shopping tur i denne graviditet i får lige et billede af vommen fra 19+4
Tillykke med den fine scanning Hvor er det dejligt at høre, at det så godt ud og at hun trives derinde jeg Alligevel på mandag - hellere være på den absolut sikre side.
Hvor lyder det bare fantastisk
Og tillykke med milepælen!!!
hautecouture skriver: Tillykke med den fine scanning Hvor er det dejligt at høre, at det så godt ud og at hun trives derinde jeg Alligevel på mandag - hellere være på den absolut sikre side.
Mange tak skal du ha det er så dejligt og tak for de dem kan man ikke få for mange af
Maja84 skriver: Hvor dejligt for jer, tillykke med den fine scanning
Hvor dejligt for jer, tillykke med den fine scanning
Tusind tak
emmagirl skriver: Hvor lyder det bare fantastisk Og tillykke med milepælen!!!
Ja det er fantastisk dejligt
og tusind tak
Yay! Fantastisk UPDATE ♥ Tillykke med at du er halvvejs!!
MorDk skriver: Yay! Fantastisk UPDATE ♥ Tillykke med at du er halvvejs!!
mange tak skal du ha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128