Overtidsvurdering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
9 svar
5 synes godt om
12. april 2013

StudPsyk

Så skal vi til overtidsvurdering på Skejby i morgen og have scannet den lille og moderkagen samt kørt til CTG. Tænk vi alligevel er nået SÅ langt! Jeg er lidt spændt på hvad de siger og hvor stor han mon er nu Jeg går ud fra han har det fint, han mosler da i hvert fald stadig rundt. Men nu kunne han måske godt lige være bekendt at komme ud til os i stedet for det pjat!

Ville bare lige komme med en update i tilfælde af nogen var i tvivl om jeg havde født/var i fødsel

41+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Janni.

Tænkte på dig lidt tidligere i aften. for imorgen.

Anmeld

12. april 2013

StudPsyk

Janni. skriver:

Tænkte på dig lidt tidligere i aften. for imorgen.

Ja, jeg tænkte jeg hellere lige måtte give lyd.. Kunne se jeg havde haft flere profilbesøg end normalt, og skulle jo nødig have folk troede jeg var så HELDIG at føde! Haha Tak!

Anmeld

12. april 2013

Janni.

Janne T. skriver:

Ja, jeg tænkte jeg hellere lige måtte give lyd.. Kunne se jeg havde haft flere profilbesøg end normalt, og skulle jo nødig have folk troede jeg var så HELDIG at føde! Haha Tak!

Jeg nøjes med at tjekke din blog.

Anmeld

12. april 2013

StudPsyk

Janni. skriver:

Jeg nøjes med at tjekke din blog.

Ja, den tænkte jeg også jeg hellere lige måtte fatte et par korte ord på her i aften

Anmeld

12. april 2013

Carina:-)

Troede kun man måtte gå en uge over,så regnede med du var igang med at føde 

Anmeld

12. april 2013

StudPsyk

Carina:-) skriver:

Troede kun man måtte gå en uge over,så regnede med du var igang med at føde 

Nej desværre 41+3 hedder overtidsvurdering, og man sættes så kun i gang der, hvis der er noget der ikke er i orden

Anmeld

12. april 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Janne T. skriver:

Nej desværre 41+3 hedder overtidsvurdering, og man sættes så kun i gang der, hvis der er noget der ikke er i orden

Hmm jeg fik at vide af min jm, da jeg gik over tid med min søn, at jeg som alle andre ville blive sat i gang 41+3, da det ikke er godt at gå længere over tid, så da jeg nåede min termin, begyndte jeg at tælle ned til den dag

Men held og lykke med en snarlig fødsel

Anmeld

12. april 2013

Krussedulle

Janne T. skriver:

Så skal vi til overtidsvurdering på Skejby i morgen og have scannet den lille og moderkagen samt kørt til CTG. Tænk vi alligevel er nået SÅ langt! Jeg er lidt spændt på hvad de siger og hvor stor han mon er nu Jeg går ud fra han har det fint, han mosler da i hvert fald stadig rundt. Men nu kunne han måske godt lige være bekendt at komme ud til os i stedet for det pjat!

Ville bare lige komme med en update i tilfælde af nogen var i tvivl om jeg havde født/var i fødsel

41+2

Pøj pøj i morgen

Jeg var til overtidsvurdering med nr 3, da jeg var 41+3,hvor hun undersøgte mig indvendigt! (1/2 cm livmoderhals, og 2 fingre åben!)
og ca 16 timer senere fik jeg veer, og 2 timer efter veerne startede fødte jeg

Jeg stadig for at han kommer af sig selv i morgen eller overmorgen .

Anmeld

12. april 2013

StudPsyk

PT skriver:

Hmm jeg fik at vide af min jm, da jeg gik over tid med min søn, at jeg som alle andre ville blive sat i gang 41+3, da det ikke er godt at gå længere over tid, så da jeg nåede min termin, begyndte jeg at tælle ned til den dag

Men held og lykke med en snarlig fødsel

Det er ikke praksis på Skejby, det står også på deres hjemmeside Hvis moderkagen virker fint og bebs har det godt 41+3, sætter de først i gang 41+5. Simpelthen fordi de oplever, at der er mange der føder af sig selv lige netop mellem +3 og +5, og alt andet lige er det jo bedre det starter af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.