Voksendyne hvornår synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fra junior dyne til Voksen dyne fra alder?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

604 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. april 2013

Liljesilas

Hejsa.

Jeg er enlig bare nysgerrig, hvornår går de små fra junior dyne til voksen dyne? Jeg har lavet en lille afstemning, håber i vil komme med jeres mening/bud ;-) det er altid lidt hyggeligt med en lille afstemning

Jeg ved godt, at det også afhænger af barnets og sengens størrelse, men jeg tænker, at det stadig er muligt at sige en ca. alder.

Mvh Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

LinLin

David var 4 1/2 mener jeg... Der skulle lillebror bruge juniordynen

Anmeld

12. april 2013

Tip!

Min søn var 2 år da han fik voksen dyne.. Han elsker at blive svøbt.. Nu er han 4 1/2 år stjæler tit min dobbelt dyne.. 

Anmeld

12. april 2013

Sitrani

mayapigen skriver:

Hejsa.

Jeg er enlig bare nysgerrig, hvornår går de små fra junior dyne til voksen dyne? Jeg har lavet en lille afstemning, håber i vil komme med jeres mening/bud ;-) det er altid lidt hyggeligt med en lille afstemning

Jeg ved godt, at det også afhænger af barnets og sengens størrelse, men jeg tænker, at det stadig er muligt at sige en ca. alder.

Mvh Maya

Jeg tænker lidt, at det må vel være, når barnet vokser ud af juniordynen...?? Og ikke så meget hvor gamle de så end er, når de vokser ud af den...

Anmeld

14. april 2013

frk andreasen

min datter var 4,5 år og min søn var kun 2 før de voksede ud af junior han har altid været en stor dreng

Anmeld

14. april 2013

helle85

mayapigen skriver:

Hejsa.

Mvh Maya

jeg kan ikke huske hvornår mine fik en voksendyne men de fik den da junior dynen var for let at sparke af, så de vågnede hele tiden om natten og skulle have den på men mener de var omkring de 3 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.