Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
Der er en gruppe for september babyer på facebook, vi er i gang med at arrangere en lille cafetur, og da der ikke er så mange der har meldt sig til herinde, så tænker jeg at i kan tilmelde jer gruppen derinde i stedet
Hilsen
Louise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er da vidst ikke den september gruppe jeg er medlem af på FB..
Var ikke klar over der var blevet lavet mere end én..
Vi har en hemmelig gruppe der hedder Terminsgruppe September 2013..
Hvorhenne vil I arrangere cafétur?
Frejsmor skriver: Det er da vidst ikke den september gruppe jeg er medlem af på FB.. Var ikke klar over der var blevet lavet mere end én.. Vi har en hemmelig gruppe der hedder Terminsgruppe September 2013.. Hvorhenne vil I arrangere cafétur?
MiichellaMalou skriver: Ej hvordan kommer man ind i den gruppe du er i?
Ej hvordan kommer man ind i den gruppe du er i?
Du skriver til mig: Jeanette Holt Schmidt, så sender jeg en venneinvite og derefter kan jeg invitere til gruppen
HoltSchmidt skriver: Du skriver til mig: Jeanette Holt Schmidt, så sender jeg en venneinvite og derefter kan jeg invitere til gruppen
MiichellaMalou skriver: Så vil jeg lige skrive til dig nu
Så vil jeg lige skrive til dig nu
sry har først set din besked nu venneinv. er hermed sendt
Hej.
Har i plads til en mere i den gruppe?
Putte8283 skriver: Hej alle Der er en gruppe for september babyer på facebook, vi er i gang med at arrangere en lille cafetur, og da der ikke er så mange der har meldt sig til herinde, så tænker jeg at i kan tilmelde jer gruppen derinde i stedet Hilsen Louise
Hvis I søger medlemskab ved gruppen "september baby 2013" på facebook, så er der arrangeret en cafetur til Victoria i Rosengårdscenteret i Odense d. 30.8.13 kl. 10 :-)
/ Gitte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128