Så nervøs uge 4?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
12 svar
5 synes godt om
12. april 2013

Nadjatino

Hej , min første mens dag af sidste mens var i d.8.3 den 8.4 tog jeg så en test som var positiv , dagen efter tog jeg til læge for at få det bekræftet hendes var os positiJohn sendte mig på syghus samme dag for at se hvor langt jeg var henne ham læge. Kunne så ikke se noget ved scannig så skulle jeg ha taget 2 blod prøver for at se om mine tal steget det gjorde de så igår var jeg henne igen få begyndte hun at tale om en gravilitet udenfor livmodern, og hentet en special læge ind men han så , så at der var en sort hule i min livmoder , nu skal jeg hen på fredag igen og se om der nu ligger noget i hulen nogen som os i uge 4 har haft samme oplevelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Diana2013

Har ikke prøvet det samme. Men vi er lige langt jeg ville gerne have været til scanning da opdagede det, men de vil først scanne mig på sygehuset d 24/4 da de sagde de ikke ville kunne se noget før, det undrede mig meget. :/ 

Anmeld

14. april 2013

HappyTrine

DianaBaastrup skriver:

Har ikke prøvet det samme. Men vi er lige langt jeg ville gerne have været til scanning da opdagede det, men de vil først scanne mig på sygehuset d 24/4 da de sagde de ikke ville kunne se noget før, det undrede mig meget. :/ 

til Diana, du må ikke hænge mig op på det , men tror faktisk de har ret i de ikke kan se noget så tidligt, da jeg var til scanning i uge 6 fordi jeg havde kraftig blødninger, og der kunne man kun se det, men den var MEGET lille endnu, da jeg ikk var særlig langt henne men kunne så tilgengæld se et lille hjerte der blinkede for mig, men ønsker dig en god scanning den 24/4 .

Og til dig Nadjatino , finger for dig , håber på dine vejne hvis din graviditet er ønsket at der er en lille bebs inde i maven !

Anmeld

14. april 2013

HappyTrine

DianaBaastrup skriver:

til Diana, du må ikke hænge mig op på det , men tror faktisk de har ret i de ikke kan se noget så tidligt, da jeg var til scanning i uge 6 fordi jeg havde kraftig blødninger, og der kunne man kun se det, men den var MEGET lille endnu, da jeg ikk var særlig langt henne men kunne så tilgengæld se et lille hjerte der blinkede for mig, men ønsker dig en god scanning den 24/4 .

Og til dig Nadjatino , finger for dig , håber på dine vejne hvis din graviditet er ønsket at der er en lille bebs inde i maven !

Anmeld

14. april 2013

Diana2013

HappyTrine skriver:

Tusinde tak for dit svar. Undrede mig bare når jeg kan se andre har fået taget scannings billede i 4 uge  

Anmeld

14. april 2013

HappyTrine

DianaBaastrup skriver:

Tusinde tak for dit svar. Undrede mig bare når jeg kan se andre har fået taget scannings billede i 4 uge  

det lyder/virker underligt ja, det kan jeg godt forstå undrer dig

men ved det ikke helt præcis, går bare udfra mit scannings billed i uge 6, næsten 7 - hvor det var meget småt så tænkte jeg bare det var logisk man egentlig ikk kunne se noget sådan i uge 4

herfra.

Anmeld

14. april 2013

Diana2013

HappyTrine skriver:

det lyder/virker underligt ja, det kan jeg godt forstå undrer dig

men ved det ikke helt præcis, går bare udfra mit scannings billed i uge 6, næsten 7 - hvor det var meget småt så tænkte jeg bare det var logisk man egentlig ikk kunne se noget sådan i uge 4

herfra.

Det kan måske være det er pga hjerte blink at de først kan se det der :/ så må få noget tålmodighed 

Anmeld

14. april 2013

Lotus86

Jeg er lige blevet scannet da jeg var 5+3, og der kunne man kun se en minimal prik som var blommesækken, man kan ikke se noget så tidligt i graviditeten, så undrer mig lidt, at din læge har sendt dig til scanning der. Tror bestemt ikke du behøver være nervøs

Anmeld

14. april 2013

Frk. Himmelblå

Nadjatino skriver:

Hej , min første mens dag af sidste mens var i d.8.3 den 8.4 tog jeg så en test som var positiv , dagen efter tog jeg til læge for at få det bekræftet hendes var os positiJohn sendte mig på syghus samme dag for at se hvor langt jeg var henne ham læge. Kunne så ikke se noget ved scannig så skulle jeg ha taget 2 blod prøver for at se om mine tal steget det gjorde de så igår var jeg henne igen få begyndte hun at tale om en gravilitet udenfor livmodern, og hentet en special læge ind men han så , så at der var en sort hule i min livmoder , nu skal jeg hen på fredag igen og se om der nu ligger noget i hulen nogen som os i uge 4 har haft samme oplevelse? 

Nu har jeg lige været skanninger og bekymringer igennem selv, og jeg vil sige til dig, at du kan bekymre dig om MEGET mht. den tidlige graviditet, men lige præcis dine skanningsoplevelser nu her er INGEN grund til ekstra bekymring. Siger og skriver DU HAR IKKE GRUND TIL AT BEKYMRE DIG PÅ BAGGRUND AF SKANNING NU HER.

De skal absolut ikke kunne se noget som helst, når du kun netop har testet postitiv, og så vidt, jeg kan læse, kunne de endda se gestationssækken (graviditetssækken) alligevel! Flot.

Blommesækken skal man kunne se FRA 5+2/5+6.. Så alt vel.

Håber, du kan slå bekymringerne ud af hovedet. For selvfølgelig kan der da være alverdens ting i vejen, og du kan miste, men intet ved din oplevelse her tyder på, at det skulle ske.

Anmeld

14. april 2013

Kay

Nadjatino skriver:

veg var ude for noget lignende...

jeg har jo pco og derfor ingen æl og ingen mens... men har så (åbenbart) haf æl alligevel for pludselig stod jeg med en posetiv test... ringede hurtigt til færtalitets lægen vi var tilknyttet (skulle havde startet på hormoner 1½ måned efter) 

jeg blev scannet og hun kunne ikke se det hun gerne ville (fx. et hjerte), kun et lille sort hul (blommesækken), hun troede jeg var længere hende, men ingen af os havde jo en jordisk chance for at vide hvor langt jeg var da jeg bare tog n test i ny og næ for at tjekke...

fik taget blodprøve og mine tal steg... skulle så vente helt fra d. 21 december til 9 januar for at få en ny scanning... det varede godt nok længe... men den 9 januar lå der en fin lille spunk-lakrids formet spirevip og blinkede med et fint hjerte... og 15 august (8 dage over termin) fødte jeg vores dejlige datter...

har senere fået afvide at så tidligt i en graviitet er det rigtig svært at se noget som helst, og at være sikker på hvad man ser fordi det er så småt endnu... så prøv at havde is i maven og vent og se hvad der sker... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.