Tvillinger!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

emsaroto

bøllen skriver:

Hmm mon de har glemt at fortælle dig en vigtig detalje ??

ej det lyder ski mystisk . Og de er selvfølgelig gået for idag ?? 

Ja skal vente til mandag med at få svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

bøllen

emsaroto skriver:

Ej altså  Typisk sådan et brev kommer hvor man ikke kan få kontakt .

Anmeld

12. april 2013

CH2012

emsaroto skriver:

Er der slet ingen du ville kunne ringe til? Jeg tænker bare, at det er ret så væsentlig detalje...

Anmeld

12. april 2013

dukke

emsaroto skriver:

Jeg sidder bare lige herhjemme og tjekker post, også undre jeg mig over et brev jeg har fået fra koldingsygehus ..

der står jeg skal til vægtsskanning, og at der er afsat ekstra tid pga tvillinger!?

Jeg er MEGA forvirret, og super irriteret over at jeg ikke kan komme igennem telefonen, og derfor må vente til mandag .. For hvis der er tvillinger, er jeg da forbavset over at jeg er 26+5 og intet ved

Håber virkelig det er en dårlig (sen) aprilsnar det der

Kan du ikke prøve at ringe til FG ?

Anmeld

12. april 2013

hautecouture

emsaroto skriver:

Jeg sidder bare lige herhjemme og tjekker post, også undre jeg mig over et brev jeg har fået fra koldingsygehus ..

der står jeg skal til vægtsskanning, og at der er afsat ekstra tid pga tvillinger!?

Jeg er MEGA forvirret, og super irriteret over at jeg ikke kan komme igennem telefonen, og derfor må vente til mandag .. For hvis der er tvillinger, er jeg da forbavset over at jeg er 26+5 og intet ved

Håber virkelig det er en dårlig (sen) aprilsnar det der

WOOOOOOOT ??

Mon ikke det er en beklagelig fejl (de kan have byttet rundt på dig og en anden) - ellers er det godt nok CRAZYYY 

Hold os lige opdaterede

Anmeld

12. april 2013

Lilje82

Fnis..... Ej undskyld  Men kom altså til at grine, for synes det er typisk og komisk, at sådan dyt brev selvfølgelig skal komme op til en weekend. For selvom man er sikker på brevet er en fejl, spekulere man jo lidt alligevel  

Glæder mig til en update 

Anmeld

12. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis det var fordi, at du ventede tvillinger havde du fået det afvide til scanningen. Man kan ikke undgå, at se to babyer i maven når man er i uge 20. Det er helt sikkert en fejl 40 - som selvfølgelig ikke burde være sket.

Anmeld

12. april 2013

Malene84

Jeg ville klage over fejlen og forlange et barn mere ved fødslen  Det ER en fejl - det er jeg ret sikker på. Ved tvillingegraviditeter bliver man fuldt tæt, og de er enormt opmærksomme på at fortælle om alle detaljer ved sådan en graviditet. De havde helt sikkert kunne se det under scanningen. 

Anmeld

12. april 2013

Frk.S

Shit - sikke et brev at få.

Ja, det er jo nok en fejl. Men Glæder mig til update når du har snakket med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.