At sove i tåge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
6 svar
2 synes godt om
12. april 2013

MorDk

Jeg har hørt man ikke må lægge sine børn ud og sove når det er tåget. Tænker bare... må man så heller ikke gå tur i tåget vejr eller hvad? For det er vel egentlig det samme? De ligger i barnevognen/klapvognen og man går ude i det tåget vejr??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Masig

Jeg har hørt man ikke må lægge sine børn ud og sove når det er tåget. Tænker bare... må man så heller ikke gå tur i tåget vejr eller hvad? For det er vel egentlig det samme? De ligger i barnevognen/klapvognen og man går ude i det tåget vejr??

Jeg har ikke lagt vores ud og sove i flere timer i tåget vejr, men har tit gået en tur med ham. Det er jo ikke så lang tid ad gangen så det ser jeg ikke som noget problem. Nu går han jo dagleje og jeg er faktisk ret sikker på hun lægger dem ud og sove selvom det er tåget.... Så tror det er en smagssag, men hvis ikke barnet fejler noget, er sundtog raskt tror jeg ikke det gør så meget... Det er nok mere hvis de har astmatisk bronkitis og sådan. 

Anmeld

12. april 2013

MorDk

Masig skriver:

Jeg har ikke lagt vores ud og sove i flere timer i tåget vejr, men har tit gået en tur med ham. Det er jo ikke så lang tid ad gangen så det ser jeg ikke som noget problem. Nu går han jo dagleje og jeg er faktisk ret sikker på hun lægger dem ud og sove selvom det er tåget.... Så tror det er en smagssag, men hvis ikke barnet fejler noget, er sundtog raskt tror jeg ikke det gør så meget... Det er nok mere hvis de har astmatisk bronkitis og sådan. 

Ja kunne lige læse det på nettet... men min datter sover ude engang imellem selvom det er lidt tåget. Holder jo øje med hende...?

Anmeld

12. april 2013

Masig

MorDk skriver:

Ja kunne lige læse det på nettet... men min datter sover ude engang imellem selvom det er lidt tåget. Holder jo øje med hende...?

Netop og hvis ikke hun er syg på nogen måde ville jeg heller ikke være nervøs ved det. Ellers kunne du jo evt lægge hende under et halvtag af en art, så er der i hvert fald ingen ko på isen 

Anmeld

12. april 2013

modesty

MorDk skriver:

Min SP sagde til mig at man sagtens kan lægge dem ud når det er almindeligt tåget. Det skal virkelig være hardcore tyk tåge før det er et problem.

Anmeld

12. april 2013

morethanperfect

Hvorfor må man ik det ?? Har godt hørt om det , men mine har altid sovet ude ..

Anmeld

12. april 2013

MorDk

morethanperfect skriver:

Hvorfor må man ik det ?? Har godt hørt om det , men mine har altid sovet ude ..

Noget med tågen i lungerne? Ja jeg ved det ikke helt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.