Vugge - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
7 svar
4 synes godt om
12. april 2013

annec

Hvor længe brugte jeres vugge??
Og hvilken vugge havde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

L&V

annec skriver:

Vi brugte ik vugge til laura men lift til hun var omkring 6måneder sådan bliver det nok os med lillebror.. Vi har godt nok købt en hængevugge men det bliver bare til stuen

Anmeld

12. april 2013

annec

Månsson skriver:

Vi brugte ik vugge til laura men lift til hun var omkring 6måneder sådan bliver det nok os med lillebror.. Vi har godt nok købt en hængevugge men det bliver bare til stuen

Hvor stod liften så om natten?

Anmeld

12. april 2013

annec

Månsson skriver:

Anmeld

12. april 2013

L&V

annec skriver:

Ved siden af mig. ik i vores seng

Anmeld

12. april 2013

lycly

Vi havde en vugge men brugte den ikke. Hun sov i liften og fik en tremmeseng da hun var 5 mdr ca. Og da var hun for stor til vuggen (prøvede at ligge hende i den inden vi købte tremmesengen). Så alt efter hvilken vugge det er, kan de maks ligge der i 6 mdr, men hvis man har en stor baby, så nok slet ikke så længe

Anmeld

12. april 2013

modesty

Vi havde en Leandervugge men brugte den ikke. Cirka 6 mdr. vil jeg skyde på at de kan bruge den.

Jeg synes at det er spild af penge at købe en vugge. Solgte heldigvis min for det samme som jeg købte den for. 

Anmeld

12. april 2013

dola

annec skriver:

Willy lå i sin vugge omkring et halvt år, han er en meget lang dreng, så den blev for kort for ham + han begyndte at kunne vende sig og så var det fluks over i sin egen seng.
Vuggen var en flettet kurv fra min side af familien, da den anden skulle bruges til hans fætter som kom 2 uger senere!

Han sover ved siden af mig, da vi kun har en 2 værelses lejlighed, var vi nogen stedet sov han bare i liften ved siden af mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.