Mariehønen Evigglad <3 skriver:
åhh hvor spændende..
Er det en scanning du selv har bestilt? jeg skal først til lægen og have lavet journalen d. 6 maj.. så længe til endnu ...
jeg glæder mig også helt vildt. Jamen jeg skulle egentlig have IUI behandling så snart jeg fik min mens, (det skulle være første behandling) og da jeg var til udredning sagde lægen at han kunne se det fineste æg, og det var månedens gevinst, og jeg tænkte jaja
for jeg er ikke blevet gravid før så jeg kan ikke
og jeg ventede på min mens, og ville tage en test fordi hver gang jeg har taget en test er den negativ, og dagen efter kommer mensen
og så var den positiv, så ringede til sygehuset og fortalte det, og de ville ikke scanne mig nu, men gerne om 2 uger
Så det tog jeg imod
synes bare når man har prøvet så længe, begynder man at tænke over alt muligt småt og stort, om man bliver en god mor, og hvad med barsel.
Er lidt uheldig med tidspunket for mit vikariat slutter den 31 august, og har søgt ind på social og sundhedsudd. og den starter i nov. Men de vil nok ikke optage mig så jeg kan få voksen elev løn under barsel? og hvis jeg ikke har arbejdet 13 uger inden termin får jeg den laveste barsels sats og så har jeg ikke engang råd til at bo her :O Så er lidt lost og alligevel helt vildt lykkelig
Hvad gør du under barsel
Anmeld