Åhh den kvalme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
12 svar
2 synes godt om
12. april 2013

Guldet

Åhh den dumme kvalme! Synes jeg har rigtig meget kvalme denne gang både om morgen og senere på aften.. Hva med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Diana2013

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Åhh den dumme kvalme! Synes jeg har rigtig meget kvalme denne gang både om morgen og senere på aften.. Hva med jer?

jeg synes ikke jeg har noget  

Anmeld

12. april 2013

Guldet

DianaBaastrup skriver:

jeg synes ikke jeg har noget  

åhh heldige dig :-)

Har du fået lavet vandrejournal?

Anmeld

12. april 2013

Diana2013

åhh heldige dig :-)

Har du fået lavet vandrejournal?

Jeg skal til scanning d. 24/4 og derefter skal jeg have lavet vandre journal d 2 maj, hvad med dig.

Anmeld

12. april 2013

Guldet

DianaBaastrup skriver:

Jeg skal til scanning d. 24/4 og derefter skal jeg have lavet vandre journal d 2 maj, hvad med dig.

åhh hvor spændende..

Er det en scanning du selv har bestilt? jeg skal først til lægen og have lavet journalen d. 6 maj.. så længe til endnu ...

Anmeld

12. april 2013

Diana2013

åhh hvor spændende..

Er det en scanning du selv har bestilt? jeg skal først til lægen og have lavet journalen d. 6 maj.. så længe til endnu ...

jeg glæder mig også helt vildt. Jamen jeg skulle egentlig have IUI behandling så snart jeg fik min mens, (det skulle være første behandling) og da jeg var til udredning sagde lægen at han kunne se det fineste æg, og det var månedens gevinst, og jeg tænkte jaja for jeg er ikke blevet gravid før så jeg kan ikke og jeg ventede på min mens, og ville tage en test fordi hver gang jeg har taget en test er den negativ, og dagen efter kommer mensen og så var den positiv, så ringede til sygehuset og fortalte det, og de ville ikke scanne mig nu, men gerne om 2 uger Så det tog jeg imod synes bare når man har prøvet så længe, begynder man at tænke over alt muligt småt og stort, om man bliver en god mor, og hvad med barsel. 

Er lidt uheldig med tidspunket for mit vikariat slutter den 31 august, og har søgt ind på social og sundhedsudd. og den starter i nov. Men de vil nok ikke optage mig så jeg kan få voksen elev løn under barsel? og hvis jeg ikke har arbejdet 13 uger inden termin får jeg den laveste barsels sats og så har jeg ikke engang råd til at bo her :O Så er lidt lost og alligevel helt vildt lykkelig Hvad gør du under barsel

Anmeld

12. april 2013

Diana2013

undskyld det blev lidt lang haha

Anmeld

12. april 2013

Guldet

DianaBaastrup skriver:

jeg glæder mig også helt vildt. Jamen jeg skulle egentlig have IUI behandling så snart jeg fik min mens, (det skulle være første behandling) og da jeg var til udredning sagde lægen at han kunne se det fineste æg, og det var månedens gevinst, og jeg tænkte jaja for jeg er ikke blevet gravid før så jeg kan ikke og jeg ventede på min mens, og ville tage en test fordi hver gang jeg har taget en test er den negativ, og dagen efter kommer mensen og så var den positiv, så ringede til sygehuset og fortalte det, og de ville ikke scanne mig nu, men gerne om 2 uger Så det tog jeg imod synes bare når man har prøvet så længe, begynder man at tænke over alt muligt småt og stort, om man bliver en god mor, og hvad med barsel. 

Er lidt uheldig med tidspunket for mit vikariat slutter den 31 august, og har søgt ind på social og sundhedsudd. og den starter i nov. Men de vil nok ikke optage mig så jeg kan få voksen elev løn under barsel? og hvis jeg ikke har arbejdet 13 uger inden termin får jeg den laveste barsels sats og så har jeg ikke engang råd til at bo her :O Så er lidt lost og alligevel helt vildt lykkelig Hvad gør du under barsel

åhh sikke en sød historie.. så kan jeg godt forstå du er ellevild..

hehe ja det er ikke til at planlægge vi havde også håbet at ha været gravid noget før, så jeg kunne ha gået direkte på barsel efter endt uddannelse i januar.. men der var først gevinst nu ( og vi er self. ellevilde)

Jamen ligenu går jeg hjemme og er ledigt, og håber at finde noget, og hvis jeg ikke finder noget - er det jo på barselsdagpenge jeg må på. men det skal nok gå..

Ved desværre ikke noget med skolen, men ring til dem

Anmeld

13. april 2013

Lykke:)

Min er først kommet i dag - men dog ikke så slemt endnu

Anmeld

16. april 2013

grinny

Har ingen kvamle - endnu! Men er sulten og træt konstant 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.