min kat kan mærke/fornemme babyerne i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
6 svar
5 synes godt om
12. april 2013

pcoramt

ja det lyder altså underligt, men når jeg ligger på ryggen, kan han rigtig godt lide at ligge på mine lår så han støtter hovedet ved buksekanten.

Ligger så og slapper af, så løfter han hovedet, kigger på maven og begynder at fange ud efter min mave med poterne, uden negle. han kigger underligt og pludselig begynder han at hvæse af min mave, lige som når han jagter en fugl eller mus..

lidt senere lagde han sig tværs over maven med alle 4 ben til hver sin side som en rigtig varmepude og spandt på livet løs.. det skal lige siges at det er langhårs perser katte vi har, så de giver altså en god varme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Moma

Ha ha hvor sødt

Katten kan sikkert sagtens mærke/høre de små rumstere derinde

Anmeld

12. april 2013

Christina :-)

Da jef ventede min søn levede min søsters kat på min mave hun lå altid på min mave

Anmeld

12. april 2013

pcoramt

Moma skriver:

Ha ha hvor sødt

Katten kan sikkert sagtens mærke/høre de små rumstere derinde

jeg synes det er vildt sjovt.. jeg er kun 14+5 i dag :9 men der er selvfølgelig to, så måske han kan høre det.. hunkatten er total ligeglad..

Anmeld

12. april 2013

Lusi

Den kan helt sikkert mærke det..
Jeg så et program engang fra et plejehjem. Der boede en kat og den lå altid inde hos en mand og "passede på ham".
Ligeså snart manden tog sit sidste åndedrag, gik katten fra ham. Så havde den ligesom ikke mere at gøre hos ham.
De er sgu eminent kloge de dyr!

Anmeld

12. april 2013

pcoramt

Lusi skriver:

Den kan helt sikkert mærke det..
Jeg så et program engang fra et plejehjem. Der boede en kat og den lå altid inde hos en mand og "passede på ham".
Ligeså snart manden tog sit sidste åndedrag, gik katten fra ham. Så havde den ligesom ikke mere at gøre hos ham.
De er sgu eminent kloge de dyr!

jeg synes det er så vildt.. jeg er totalt knyttet til min ene kat.. da jeg havde kvalme og sad med hovedet i toilettet, sad han trofast ved siden af og spandt.. han har os fået en sjov vane med at ligge sig op på sofaryggen bag ved mig og så benene ned på hver side at min hals, med tiden glider han ned så han ligger som et haltørklæde.. tosset dejlig kat jeg har mig

Anmeld

15. april 2013

Lusi

pcoramt skriver:

jeg synes det er så vildt.. jeg er totalt knyttet til min ene kat.. da jeg havde kvalme og sad med hovedet i toilettet, sad han trofast ved siden af og spandt.. han har os fået en sjov vane med at ligge sig op på sofaryggen bag ved mig og så benene ned på hver side at min hals, med tiden glider han ned så han ligger som et haltørklæde.. tosset dejlig kat jeg har mig

Årh hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.