Åh nej :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. april 2013

Anonym trådstarter

Ja nu er jeg for alvor i panik. Igår aftes (6+3) da jeg var på toilettet var der en smule lyserødt udflåd der var kun noget den ene gang, så det var ikke meget.
Men her til morgen har jeg bare en følelse af, at jeg ikke er rigtig gravid mere har ikke helt så ømme bryster som jeg plejer. Kvalmen er der godt nok stadig, men tror måske den skyldes at jeg er så bange og ked af det
Jeg har mistet 3 gange før, dog noget tidligere i graviditeten. Jeg skal til lægen i dag, men han kan jo ikk se noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Muffinmor

Vil lige give dig en krammer. Også kan man jo godt bløde lidt uden at miste barnet.

Anmeld

12. april 2013

pussekat

Anonym skriver:

Ja nu er jeg for alvor i panik. Igår aftes (6+3) da jeg var på toilettet var der en smule lyserødt udflåd der var kun noget den ene gang, så det var ikke meget.
Men her til morgen har jeg bare en følelse af, at jeg ikke er rigtig gravid mere har ikke helt så ømme bryster som jeg plejer. Kvalmen er der godt nok stadig, men tror måske den skyldes at jeg er så bange og ked af det
Jeg har mistet 3 gange før, dog noget tidligere i graviditeten. Jeg skal til lægen i dag, men han kan jo ikk se noget

hejsa
få din læge til at sende dig til en scaning så du kan få ro

Anmeld

12. april 2013

MorDk

Tanker herfra!

Anmeld

12. april 2013

pcoramt

Anonym skriver:

håber på at alt er som det skal være.. jeg begyndte at brøde temmelig meget på ca. samme tidpunkt som dig, og det var bare en rift.. så krydser alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

12. april 2013

Moma

12. april 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar!
Lægen sagde at alt så normalt ud. Livmoderen var forstørret som den skulle. Der var ingen tegn på blødning overhovedet, og da jeg ikke hat haft noget siden den ene gang igår, og der ikke var smerter, sagde han at alt var som det skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.