Hurtig hjælp - tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige været på WC og tror måske jeg har tegnblødning.. Jeg tørrede mig, og der var blod og klart slim.

Men - og nu bliver det lidt pinligt - grunden til jeg er i tvivl er, at jeg lige havde ehm.. lavet nr 2 og jeg døjer også med hæmoride.. Og jeg tørrer mig jo bagfra.
Men første gang jeg tørrede mig var der ikke blod, det var først da jeg tørrede længere nede fra..

Og det var sådan rimelig slimet og "glat" - og frisk blod iblandet det der slim. Kan jeg så ikke gå ud fra det var tegnblødning? For hvis det var fra en hæmoride ville der vel ikke være blandet klart slim i, eller hvad?

Er over termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har lige været på WC og tror måske jeg har tegnblødning.. Jeg tørrede mig, og der var blod og klart slim.

Men - og nu bliver det lidt pinligt - grunden til jeg er i tvivl er, at jeg lige havde ehm.. lavet nr 2 og jeg døjer også med hæmoride.. Og jeg tørrer mig jo bagfra.
Men første gang jeg tørrede mig var der ikke blod, det var først da jeg tørrede længere nede fra..

Og det var sådan rimelig slimet og "glat" - og frisk blod iblandet det der slim. Kan jeg så ikke gå ud fra det var tegnblødning? For hvis det var fra en hæmoride ville der vel ikke være blandet klart slim i, eller hvad?

Er over termin

Jeg tror at det er tegnblødning!

Jeg havde ikke en hæmoride, men en lille rift, og når den blødte var det meget lidt, og kun helt rødt! Ingen slim!

Så jeg tror godt at du kan regne med at det er tegnblødning

Anmeld

12. april 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg tror at det er tegnblødning!

Jeg havde ikke en hæmoride, men en lille rift, og når den blødte var det meget lidt, og kun helt rødt! Ingen slim!

Så jeg tror godt at du kan regne med at det er tegnblødning

Så håber jeg det bliver til mere

Anmeld

12. april 2013

Stjerneskud

Når du skriver at du tørrer dig bagfra, betyder det så at du tørrer fremad? For så er det jo svært at sige...det er jo meget forskelligt hvor meget manbløder fra en hæmoride....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.