De kalder mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

Janni.

StineW79 skriver:

Vi har også købt årskort, da vi var der i påsken. Det var smart at de havde lavet et påske tilbud, hvor man sparede 70 kr pr årskort! Vi har også købt årskort til Legoland, og der sparede vi også 100 kr pr årskort i april og sep mdr, fordi vi er danskebank kunder. Det er så hyggeligt at lave en lækker madpakke! 

Lavede faktisk en tråd den anden dag, hvor jeg spurte efter inspiration til picnickurven, fordi det ellers ka blive lidt ensformigt. Hva plejer i at pakke i jeres? Vh stine

Du må lige sige hvis du har lyst til at mødes engang i Givskud. Det kunne være hyggeligt.

Her er det meget forskelligt hvad der ender i kurven. Silas er lige i en periode hvor han ikke magter at få beskidte fingre når han spiser så han elsker feks en god rugbrødsklapper med noget pålæg i ellers vil han mades

Ellers er det ting som pølsehorn, boller af en slags, mini pizzaer, pasta salat, alm salat, diverse frugt/grønt. Eller en god gammeldags madpakke med rugbrød og pålæg.
Det er lidt afhængig af overskuddet, om besøget er planlagt eller en spontan handling (hvilket vi ofte gør til Givskud fordi det er så tæt på)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Janni. skriver:

Du må lige sige hvis du har lyst til at mødes engang i Givskud. Det kunne være hyggeligt.

Her er det meget forskelligt hvad der ender i kurven. Silas er lige i en periode hvor han ikke magter at få beskidte fingre når han spiser så han elsker feks en god rugbrødsklapper med noget pålæg i ellers vil han mades

Ellers er det ting som pølsehorn, boller af en slags, mini pizzaer, pasta salat, alm salat, diverse frugt/grønt. Eller en god gammeldags madpakke med rugbrød og pålæg.
Det er lidt afhængig af overskuddet, om besøget er planlagt eller en spontan handling (hvilket vi ofte gør til Givskud fordi det er så tæt på)

Ja det var en god ide! Jeg går jo hjemme på barsel, så hvis du har lyst til at mødes en hverdag, ku det evt være en mulighed! Thea ka jo bare holde fri fra børnehave. Hun elsker alle deres legepladser.

Der var en der forslog skinkeboller, tænker at det også ku være en mulighed! 

Jeg elsker også at vi har årskort, fordi så kommer man afsted. Vi plejer også bare at kigge på vejret, også beslutte os for at tage afsted ud i det blå. Og syntes det er fedt at de forskellige årskort gir adgang til andre steder! 

Vi har feks snakket om at sku i Tivoli til sommer, også opdage vi lige at årskortet til Legoland gir adgang til Tivoli. Og vi er ok tit i Odense zoo, og der gælder årskorte fra giveskud. Det er altså smart! X

Anmeld

12. april 2013

Janni.

StineW79 skriver:

Ja det var en god ide! Jeg går jo hjemme på barsel, så hvis du har lyst til at mødes en hverdag, ku det evt være en mulighed! Thea ka jo bare holde fri fra børnehave. Hun elsker alle deres legepladser.

Der var en der forslog skinkeboller, tænker at det også ku være en mulighed! 

Jeg elsker også at vi har årskort, fordi så kommer man afsted. Vi plejer også bare at kigge på vejret, også beslutte os for at tage afsted ud i det blå. Og syntes det er fedt at de forskellige årskort gir adgang til andre steder! 

Vi har feks snakket om at sku i Tivoli til sommer, også opdage vi lige at årskortet til Legoland gir adgang til Tivoli. Og vi er ok tit i Odense zoo, og der gælder årskorte fra giveskud. Det er altså smart! X

Jamen så må vi da snart finde ud af noget. Det kunne være rigtig hyggeligt.
Vi vil også udnytte årskortet til nogen af de andre steder. Vi har jo 2 gamle hunde som ikke sådan lige er til at få passet (de er gamle og sære) så den står på endags udflugter i år.

Anmeld

12. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Janni. skriver:

Jamen så må vi da snart finde ud af noget. Det kunne være rigtig hyggeligt.
Vi vil også udnytte årskortet til nogen af de andre steder. Vi har jo 2 gamle hunde som ikke sådan lige er til at få passet (de er gamle og sære) så den står på endags udflugter i år.

Tager i den så med i zoo osv?? Syntes altid det ser så hyggeligt ud, når folk har deres hunde med! X

Anmeld

12. april 2013

Janni.

StineW79 skriver:

Tager i den så med i zoo osv?? Syntes altid det ser så hyggeligt ud, når folk har deres hunde med! X

Nej de er aldrig med i bilen medmindre de skal til dyrlæge. De er gamle og sære. De kan ikke lide at køre bil og Susie kan ikke lide at gå tur. Og Silke vil ikke gå tur uden Susie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.