Hvad tror du, min hunderace er for en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Kloster

optimistmor skriver:

fra billederne set er den lille fis for spids og lang i ansigtet tilat være en d/s gårdhund sys jeg

Ja det synes jeg jo også. Han har jo en mega langt hovede og mere smalt end en D/S. Også er han en lavbenet type, men en del muakler, synes jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

PernilleogLouis

Kloster skriver:

Godt så

Ja det er en Jack Russell. Har bare oplevet sååå mange gange at folk tror, det er en dansk svensk gårdhund. Kan mærke, det rykket lidt i mig, når folk siger det, for synes jo ikke selv, han ligner denne race.

Jeg syns også han kan ligne en dsg - han ligner i hvert fald min da min var på den alder

Anmeld

12. april 2013

LilleChelle

Kloster skriver:

Ja det synes jeg jo også. Han har jo en mega langt hovede og mere smalt end en D/S. Også er han en lavbenet type, men en del muakler, synes jeg...

Jeg synes så slet ikke han ligner en dsg  

Han er da så typisk en jack russel .. 

Anmeld

12. april 2013

2721

Det er en Jack russel.
Tillykke med den

Anmeld

12. april 2013

C-Dog

Det er da en Jack russel terrier. Vi har selv haft dansk svensk gårdhund og med det blotte øje kan de to racer sagtens ligne hinanden. Selv synes jeg dsg er mere 'nuttet' i sit udsende. Hvor jrt er mere markeret. Gir det mening? :-P sød vovse ihvertfald, det ligner en rigtig frækkert.

Anmeld

12. april 2013

Lunae

Kloster skriver:

Vi har fået ny hund for ca 1½ måned siden, men folk har altid en idé om, hvad race det er.

Så ud fra billederne, hvilken race tror du så, det er?

Sød hund det ligner en Jack russel terrier, men ellers kunne det også være en dansk/svensk gårdhund!

Anmeld

12. april 2013

ditski

Lækker vaps
Har selv en Jack russel, de er så skønne ham vil i få mange spændende og sjove stunder med.
Vores JRT finder hver dag på nye sjove ting, hende der der gang i så. Man keder sig aldrig med en JRT
Rigtig gid fornøjelse med ham

Anmeld

12. april 2013

Laulund87

Hmm det ligner lidt min hund som er en D/S gårdhund, de racer ligner jo hinanden Kan det ikke også være ligemeget om folk tror din er sådan en?

Mange siger fox terrier om min og tror ikke han er ren race, men jeg er ligeglad for det ved jeg han er

Anmeld

12. april 2013

Kief31

Kloster skriver:

Vi har fået ny hund for ca 1½ måned siden, men folk har altid en idé om, hvad race det er.

Så ud fra billederne, hvilken race tror du så, det er?

Det er en jack russel

Anmeld

12. april 2013

Kief31

Han ligner ikke en dansk svensk gårdhund, jeg udstiller og opdrætter selv dansk svensk gårdhund med DKK stamtavle. Grunden til at mange synes at alle små hunde med pletter er dansk svensk gårdhund, er at der laves SÅ mange uden stamtavle, som er krydset af alle mulige racer, og sælges som gårdhunde.. Her er en ægte gårdhund:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.