De prøver at blive gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
4 synes godt om
11. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en god veninde som jeg har kendt hele mit liv. Altid været ret fornuftig, men lige nu er hun ude i noget, som jeg synes virker helt bagvendt og dumt, men jeg er i tvivl, om det bare er mig, der er noget galt med. Jeg har ikke talt så meget med hende om det, fordi hun har let ved at blive såret og jeg vil jo ikke gøre hende ked af det.

Men hun har et barn på 8 måneder med sin x. De gik fra hinanden da barnet var ret spæd, fordi de bare ikke kunne sammen og ikke havde kunne det længe. Skændtes konstant, var uenige, det var bare noget skidt.

Nu her for en lille måned siden begyndte de så at ville reparere deres forhold. De er stadig x-kærester men arbejder sig hen imod at finde sammen igen, men de har en MASSE problemer, som de først vil/skal have redt ud.

Men alligevel er de begyndt at forsøge at lave et barn mere! Fordi de synes det passer godt ind aldersmæssigt med den mindste..

Er det bare mig der synes det virker helt bagvendt at lave en baby mere, før man overhovedet har fået ens forhold til at fungere? Altså en graviditet og fødsel vil jo kun lægge endnu mere pres på en situation, som i forvejen er presset.

Men måske er det bare mig der er for traditionel, eller? Jeg elsker hende uanset, man kan jo ikke bestemme over andres liv, jeg synes bare det er noget mærkeligt noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har en god veninde som jeg har kendt hele mit liv. Altid været ret fornuftig, men lige nu er hun ude i noget, som jeg synes virker helt bagvendt og dumt, men jeg er i tvivl, om det bare er mig, der er noget galt med. Jeg har ikke talt så meget med hende om det, fordi hun har let ved at blive såret og jeg vil jo ikke gøre hende ked af det.

Men hun har et barn på 8 måneder med sin x. De gik fra hinanden da barnet var ret spæd, fordi de bare ikke kunne sammen og ikke havde kunne det længe. Skændtes konstant, var uenige, det var bare noget skidt.

Nu her for en lille måned siden begyndte de så at ville reparere deres forhold. De er stadig x-kærester men arbejder sig hen imod at finde sammen igen, men de har en MASSE problemer, som de først vil/skal have redt ud.

Men alligevel er de begyndt at forsøge at lave et barn mere! Fordi de synes det passer godt ind aldersmæssigt med den mindste..

Er det bare mig der synes det virker helt bagvendt at lave en baby mere, før man overhovedet har fået ens forhold til at fungere? Altså en graviditet og fødsel vil jo kun lægge endnu mere pres på en situation, som i forvejen er presset.

Men måske er det bare mig der er for traditionel, eller? Jeg elsker hende uanset, man kan jo ikke bestemme over andres liv, jeg synes bare det er noget mærkeligt noget..

De tror vel et barn kan redde forholdet - tværtimod!! Jeg havde noget vægtet at få styr på forholdet højere. 

Anmeld

11. april 2013

tarkoflen

Nej det er bestemt ikke bare dig! Det forhold er da dødsdømt, hvis de vil bringe endnu er barn ind i det, inden de overhovedet har fået styr på forholdet!

Jeg synes faktisk det er ret uforsvarligt overfor to små børn!

Anmeld

11. april 2013

Mum33

Totalt hul i hovedet, hvis du spørg mig. Synes ikke det er en god ide, at bringe et barn ind i et problemfyldt forhold, og mener heller ikke at så kort tid mellem børn er ideelt. 

Anmeld

11. april 2013

BabyDrømme23

Hej

Jeg kan godt forstå du er bekymret, jeg synes heller ikke det er særlig hensigtsmæssigt. 

Men jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal råde dig til, du kan muligvis tage en stille og rolig snak med hende, og sige at du er bekmret for hende, og vende situationen med hende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.