Jeg har en god veninde som jeg har kendt hele mit liv. Altid været ret fornuftig, men lige nu er hun ude i noget, som jeg synes virker helt bagvendt og dumt, men jeg er i tvivl, om det bare er mig, der er noget galt med. Jeg har ikke talt så meget med hende om det, fordi hun har let ved at blive såret og jeg vil jo ikke gøre hende ked af det.
Men hun har et barn på 8 måneder med sin x. De gik fra hinanden da barnet var ret spæd, fordi de bare ikke kunne sammen og ikke havde kunne det længe. Skændtes konstant, var uenige, det var bare noget skidt.
Nu her for en lille måned siden begyndte de så at ville reparere deres forhold. De er stadig x-kærester men arbejder sig hen imod at finde sammen igen, men de har en MASSE problemer, som de først vil/skal have redt ud.
Men alligevel er de begyndt at forsøge at lave et barn mere! Fordi de synes det passer godt ind aldersmæssigt med den mindste..
Er det bare mig der synes det virker helt bagvendt at lave en baby mere, før man overhovedet har fået ens forhold til at fungere? Altså en graviditet og fødsel vil jo kun lægge endnu mere pres på en situation, som i forvejen er presset.
Men måske er det bare mig der er for traditionel, eller? Jeg elsker hende uanset, man kan jo ikke bestemme over andres liv, jeg synes bare det er noget mærkeligt noget..
Anmeld