Hjælp min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. april 2013

MIWULA

hjælp min søn piver og siger han har ondt i maven. Hvad skal jeg gøre?

det kommer og går med minutters mellemrum. 

Han har skidt idag som dog var lidt hård men han plejer aldrig og ha ondt.  

Hva tror i det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Happiness

Kan han hoppe på et ben uden det går ondt? Og kan du få lov at trykke på maven? Hvilken side er det?

Det kan jo bare være at han har hård mave, og det gør ondt, eller at der er en tynd aflevering på vej. Det er næsten hele Lukas' vuggestue  lagt ned med. OGSÅ hans mor & far har været igennem turen Der havde vi nemlig også mange smerter før og kvalme.

Men hvis det gør meget ondt når du trykker, eller han ikke kan hinke uden at det gør meget ondt, ville jeg nok give vagtlægen et kald. Kan jo være blindtarmen.

Anmeld

11. april 2013

MIWULA

Happiness skriver:

Kan han hoppe på et ben uden det går ondt? Og kan du få lov at trykke på maven? Hvilken side er det?

Det kan jo bare være at han har hård mave, og det gør ondt, eller at der er en tynd aflevering på vej. Det er næsten hele Lukas' vuggestue  lagt ned med. OGSÅ hans mor & far har været igennem turen Der havde vi nemlig også mange smerter før og kvalme.

Men hvis det gør meget ondt når du trykker, eller han ikke kan hinke uden at det gør meget ondt, ville jeg nok give vagtlægen et kald. Kan jo være blindtarmen.

Tak for svar

han siger det ikk gør ondt mere så tror måske bare det var nogle prutter eller noget.  Han kan hoppe og der sagde han da ikk av.  Og nu når jeg trykker på maven siger han bare det killer  Tror heldigvis ikk det er blindtarmsbetændelse 

Anmeld

11. april 2013

Happiness

MIWULA skriver:

Tak for svar

han siger det ikk gør ondt mere så tror måske bare det var nogle prutter eller noget.  Han kan hoppe og der sagde han da ikk av.  Og nu når jeg trykker på maven siger han bare det killer  Tror heldigvis ikk det er blindtarmsbetændelse 

Luft kan jo også gøre ondt Men godt han er ok igen! Det er ikke sjovt når de små pus har ondt.

Anmeld

11. april 2013

MIWULA

Happiness skriver:

Luft kan jo også gøre ondt Men godt han er ok igen! Det er ikke sjovt når de små pus har ondt.

nej det er nemlig ikk. Men ja heldigvis var det ikk noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.