Opbevaring af barnevogn inden brug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
11 svar
3 synes godt om
11. april 2013

tankai

Vi har fået købt en barnevogn, men kæresten er overtroisk, og ser gerne vi ikke får den hjem før jeg har født..

Vil den kunne stå i et ikke-isoleret skur, indtil oktober, uden at komme til at lugter osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

cecilie1984

tankai skriver:

Vi har fået købt en barnevogn, men kæresten er overtroisk, og ser gerne vi ikke får den hjem før jeg har født..

Vil den kunne stå i et ikke-isoleret skur, indtil oktober, uden at komme til at lugter osv?

Kan den ikke stå i butikken også hente den efter du har født

sådan gjorde vi

Anmeld

11. april 2013

Mom2

tankai skriver:

Nu ved jeg ikke om I har købt brugt eller ny, men er den ny tilbyder butikkerne at opbevare den indtil den skal bruges. Hvis den er købt brugt og dette ikke er en mulighed, nej så ville jeg altså ikke lade den stå i et skur som ikke var isoleret og varmt. Nok mig der er pylret, men ville jeg altså ikke.

Anmeld

11. april 2013

lycly

Jeg ville ikke lade den stå i et skur Har I ikke noget familie der kan have den stående? Eller som de andre skriver, hvis den er købt fra ny, kan den stå i butikken indtil I skal bruge den

Anmeld

11. april 2013

StudPsyk

tankai skriver:

Jeg ville lade den stå i butikken - det gjorde vi første gang. De fortalte at garantiperioden først starter fra den forlader butikken, og så er der jo ikke nogen grund til at få den hjem når man er fx 6 måneder henne, så man spilder 3 måneders garanti, hvor man slet ikke har vognen i brug

Anmeld

11. april 2013

tankai

cecilie1984 skriver:

sådan gjorde vi

Den et købt brugt, så det er ikke en mulighed..

Anmeld

11. april 2013

cecilie1984

tankai skriver:

Den et købt brugt, så det er ikke en mulighed..

Så ville jeg spørge noget familie om den evt kunne stå der, ville ikke sætte den i et skur

Anmeld

11. april 2013

tankai

cecilie1984 skriver:

sådan gjorde vi

Den er købt brugt, så det er ikke en mulighed.. 

Tror vi finder en den kan stå hos.. 

Anmeld

11. april 2013

tankai

Christina88 skriver:

Nu ved jeg ikke om I har købt brugt eller ny, men er den ny tilbyder butikkerne at opbevare den indtil den skal bruges. Hvis den er købt brugt og dette ikke er en mulighed, nej så ville jeg altså ikke lade den stå i et skur som ikke var isoleret og varmt. Nok mig der er pylret, men ville jeg altså ikke.

Tror vi finder en, den kan stå hos, den er nemlig købt brugt.. 

Anmeld

11. april 2013

morethanperfect

Tror den blir jordslået af og stå i skur .. Det gjorde vores alle 3 ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.