Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har fået købt en barnevogn, men kæresten er overtroisk, og ser gerne vi ikke får den hjem før jeg har født..
Vil den kunne stå i et ikke-isoleret skur, indtil oktober, uden at komme til at lugter osv?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tankai skriver: Vi har fået købt en barnevogn, men kæresten er overtroisk, og ser gerne vi ikke får den hjem før jeg har født.. Vil den kunne stå i et ikke-isoleret skur, indtil oktober, uden at komme til at lugter osv?
Kan den ikke stå i butikken også hente den efter du har født
sådan gjorde vi
Nu ved jeg ikke om I har købt brugt eller ny, men er den ny tilbyder butikkerne at opbevare den indtil den skal bruges. Hvis den er købt brugt og dette ikke er en mulighed, nej så ville jeg altså ikke lade den stå i et skur som ikke var isoleret og varmt. Nok mig der er pylret, men ville jeg altså ikke.
cecilie1984 skriver: Kan den ikke stå i butikken også hente den efter du har født sådan gjorde vi
Den et købt brugt, så det er ikke en mulighed..
tankai skriver: Den et købt brugt, så det er ikke en mulighed..
Så ville jeg spørge noget familie om den evt kunne stå der, ville ikke sætte den i et skur
Den er købt brugt, så det er ikke en mulighed..
Tror vi finder en den kan stå hos..
Christina88 skriver: Nu ved jeg ikke om I har købt brugt eller ny, men er den ny tilbyder butikkerne at opbevare den indtil den skal bruges. Hvis den er købt brugt og dette ikke er en mulighed, nej så ville jeg altså ikke lade den stå i et skur som ikke var isoleret og varmt. Nok mig der er pylret, men ville jeg altså ikke.
Tror vi finder en, den kan stå hos, den er nemlig købt brugt..
Tror den blir jordslået af og stå i skur .. Det gjorde vores alle 3 ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128