Til alle Peter Plys-elskere - se her!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.487 visninger
14 svar
14 synes godt om
11. april 2013

mommy1991

Jeg var tilfældigvis i Netto i dag, og så at de havde en MASSE babyting med Peter Plys til MEGET billige penge. De kommer egentlig først i reklamerne fra på søndag - men det er blevet stillet ud i mange af Nettobutikkerne Jeg købte babyhåndklæde, hagesmække, vaskeklude, body'er, og sutteklud for kun 140 kroner!! 

Det var bare lige en info til alle, der elsker Peter Plys, ligesom mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Lilott

Nej hvor er det sødt! Jeg skal da et smut forbi netto i morgen (:

Anmeld

11. april 2013

TNBC

emmagirl skriver:

Jeg var tilfældigvis i Netto i dag, og så at de havde en MASSE babyting med Peter Plys til MEGET billige penge. De kommer egentlig først i reklamerne fra på søndag - men det er blevet stillet ud i mange af Nettobutikkerne Jeg købte babyhåndklæde, hagesmække, vaskeklude, body'er, og sutteklud for kun 140 kroner!! 

Godt jeg skal i netto i morgen..

Anmeld

11. april 2013

mommy1991

Lilott skriver:

Nej hvor er det sødt! Jeg skal da et smut forbi netto i morgen (:

Jaa Og det er med at være hurtig!

Anmeld

11. april 2013

MorTilEn2013Dreng

emmagirl skriver:

Ej hvor fedt jeg må i netto

Anmeld

11. april 2013

Frejsmor

Jeg skal da vidst også en tur i netto i morgen..

Anmeld

11. april 2013

mommy1991

MiichellaMalou skriver:

Ej hvor fedt jeg må i netto

Jaaa Der er SÅ mange søde ting! og billige, ej at forglemme

Anmeld

12. april 2013

AnonymMor

emmagirl skriver:

Jeg var i netto idag men der havde de ingenting  øv øv det er ellers helt vildt sødt

Hvilken netto har du købt dit i ?

Anmeld

12. april 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

Jeg var i netto idag men der havde de ingenting  øv øv det er ellers helt vildt sødt

Hvilken netto har du købt dit i ?

Netto i Randers Men, det skulle jo også først komme i butikkerne på søndag, nogen har bare valgt at frigive det før - så kig igen på søndag

Anmeld

12. april 2013

Kløver

Er så sødt, må i nettomandag. Hvis det først er i reklamen søndag, er det egentlig lidt for dårligt de sælger det allerede nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.