Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var tilfældigvis i Netto i dag, og så at de havde en MASSE babyting med Peter Plys til MEGET billige penge. De kommer egentlig først i reklamerne fra på søndag - men det er blevet stillet ud i mange af Nettobutikkerne Jeg købte babyhåndklæde, hagesmække, vaskeklude, body'er, og sutteklud for kun 140 kroner!!
Det var bare lige en info til alle, der elsker Peter Plys, ligesom mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej hvor er det sødt! Jeg skal da et smut forbi netto i morgen (:
emmagirl skriver: Jeg var tilfældigvis i Netto i dag, og så at de havde en MASSE babyting med Peter Plys til MEGET billige penge. De kommer egentlig først i reklamerne fra på søndag - men det er blevet stillet ud i mange af Nettobutikkerne Jeg købte babyhåndklæde, hagesmække, vaskeklude, body'er, og sutteklud for kun 140 kroner!! Det var bare lige en info til alle, der elsker Peter Plys, ligesom mig
Lilott skriver: Nej hvor er det sødt! Jeg skal da et smut forbi netto i morgen (:
Jaa Og det er med at være hurtig!
Jeg skal da vidst også en tur i netto i morgen..
MiichellaMalou skriver: Ej hvor fedt jeg må i netto
Ej hvor fedt jeg må i netto
Jaaa Der er SÅ mange søde ting! og billige, ej at forglemme
Jeg var i netto idag men der havde de ingenting øv øv det er ellers helt vildt sødt
Hvilken netto har du købt dit i ?
Rinepigen skriver: Jeg var i netto idag men der havde de ingenting øv øv det er ellers helt vildt sødt Hvilken netto har du købt dit i ?
Netto i Randers Men, det skulle jo også først komme i butikkerne på søndag, nogen har bare valgt at frigive det før - så kig igen på søndag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128