Nuk flasker - anti-kolik???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2013

birthee

Vores søn kan så hverken finde ud af mam eller avent flaskerne, så nu er vi sådan lidt på herrens mark... Avent flaskerne kan han ikke finde ud af at sutte på, mam flaskerne bliver ved at være utætte i bunden  Så nu er jeg ude i at prøve Nuk sutteflaskerne, men hvad er jeres erfaringer med dem???

Med håb om hjælp fra en rimelig desperat mor hvis søn har sovet herre dårlig de sidste 2 nætter fordi han ikke bliver ordentlig mæt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Hullabullabulla

birthee skriver:

Vores søn kan så hverken finde ud af mam eller avent flaskerne, så nu er vi sådan lidt på herrens mark... Avent flaskerne kan han ikke finde ud af at sutte på, mam flaskerne bliver ved at være utætte i bunden  Så nu er jeg ude i at prøve Nuk sutteflaskerne, men hvad er jeres erfaringer med dem???

Med håb om hjælp fra en rimelig desperat mor hvis søn har sovet herre dårlig de sidste 2 nætter fordi han ikke bliver ordentlig mæt...

Vi bruger blandet nuk/avent/mam og mht vakuum i flaskerne er det klart mam der er bedst! Men NUK fungerer fint her

Anmeld

11. april 2013

Maja_4000

Vi brugte nuk og var rigtig glade for dem

Anmeld

12. april 2013

Tøs85

birthee skriver:

Min søn kan ikke finde ud af Nuk flasker, herhjemme er det MAM flaskerne der blir brugt.. Har smidt NUK flaskerne vi havde ud, for dem kunne han altså bare ikke finde ud af..

Anmeld

12. april 2013

klmf

Kun gode erfaringer med nuk her, bortset fra på de røde flasker med disney motiv, der er tallene og stregerne gået af i vask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.