Chevro skriver:
Kom til at tænke på, hvordan alle andre børn i samme alder har det? Er jeres børn tilfredse? kan de gå? "Siger" de en masse? Er de i dp eller andet?
Vi kom afsted 2 mdr før barslen rigtig skulle slutte - da var han lige 9 mdr, og han er simpelthen så glad for at være der. Han er idag 10 mdr, fra D. 11/6 (:
Tiden gik efterhånden lidt langsomt derhjemme og han var svær at underholde og udfordre på lang sigt :-) så jeg fik arbejde, og han kom afsted.
Han har aldrig villet være på maven, men nu flytter han sig bare siddende og stiller sig op på benene hvis han holder fat i en.
Han pjatter meget og vil gerne have opmærksomhed, men "snakker" og "fortæller" utrolig meget.
Håber i har det godt og at det går godt hos jer også. Fortæl endelig ;-)
Knus!
Ida er fra d. 25. juni så hun har ik rundet de 10 mdr endnu.. Hun kravler soldaterkravl på knæ og albuer og er lige begyndt at rejse sig op af alt

hun er glad og mild.. Totalt skøn og dejlig

hun starter vuggestue på tirsdag selvom jeg slet ik er klar til det! Jeg trøster mig dog med at det er det dejligste sted og både pædagoger og unger er super fantastiske!

jeg starter selv job 14. maj, men jeg kunne sagtens have gået hjemme mange måneder endnu

vi har en gruppe på facebook hvis du vil være med

det var lidt nemmere at komme omkring facebook end baby.dk for mange

du må gerne ansøge hvis du har lyst

gruppen hedder 'de skønne unger fra juni 2012' det er en lukket gruppe hvor vi kan dele alt mellem himmel og jord uden at folk udenfor gruppen kan se det
Anmeld