Alder????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
17 svar
6 synes godt om
11. april 2013

MMOGM

Hvad vil i sige at gennemsnits alderen er for at få sit første barn?

jeg nåede selv lige at blive 21år, og synes kun jeg ser unge mødre.. Eller også er det bare fordi man ligger mere mærke til det, når man selv er ung?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Zelinasmor

Jeg tror nu gennemsnittet ligger på ca. 25år.

Jeg fødte lige før min 21 års fødselsdag. Jeg har flere veninder med børn. Men jeg synes nu jeg ser mange "ældre" mødre. 

Anmeld

11. april 2013

Frk. K

Ifølge statistikkerne er gennemsnitsalderen 29,1 år, for førstegangsfødende. Dette tal er steget de seneste år, men ligger så rimeligt stabilt nu på 29,1 år... 

http://www.sundhedsguiden.dk/da/Nyheder/Nyheder/Alle-Nyheder/2012/foedselstallet-falder-markant-07-03-2012/

Anmeld

11. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker et sted mellem 25-30 år. Jeg var 29 år, da jeg fik thea. Vh stine

Anmeld

11. april 2013

Troldemommi

Jeg var 31 da jeg fødte Johanne og jeg er lige blevet 34 inden den næste kommer, jeg ville gerne have været mor før men der var lige en del ting jeg skulle have på plads inden 

Monica

Anmeld

11. april 2013

FrkZier

Mikkala91 skriver:

jeg nåede selv lige at blive 21år, og synes kun jeg ser unge mødre.. Eller også er det bare fordi man ligger mere mærke til det, når man selv er ung?? 

synes jeg mindes at have hørt at gennemsnits alderen i danmark er 29år for at få det første barn

i min terminsgruppe hvor vi er 179 medlemmer (på facebook) mener jeg gennemsnitsalderen er 25 ca

Anmeld

11. april 2013

pcoramt

Mikkala91 skriver:

Jeg når at blive 21 før jeg føder.. Jeg synes på ingen måde det er at være ung mor, men jeg tror det har meget at gøre med hvem man er..

Anmeld

11. april 2013

LinLin

Gennemsnitsalder er ca 29...

Jeg var 22 (minus 6 dage)

Anmeld

14. april 2013

frk andreasen

jeg var osse lige fyldt 21 da jeg fik mit første barn er 27 blir 28 i år  og har lige fået mit 3 barn

sys ik man er ung mor når man er 21 år det er i ens mest frugtbare periode

Anmeld

14. april 2013

hautecouture

Mikkala91 skriver:

Mener også helt bestemt gennemsnitsalderen i DK er omkring 29 år for første barn.

Jeg var 24 da jeg fødte Aya - var (meget) skruk allerede som 21-årig, men jeg VILLE gøre min uddannelse færdig først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.