Kan en strimmel g-test lyve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 3 uger over tid. Lægen vil ikke gøre noget og siger at jeg skal vente på at den kommer. Jeg har aldrig gået så meget over tid nogensinde, og jeg er virkelig stresset og påvirket af at jeg ikke får min mens. Jeg har købt 10 strimmel g-test på billige-teste.dk, og de har alle været bragende negativ. 

Kan de godt lyve? for jeg føler mig gravid, jeg har taget 1-2 kilo på, på 2 mdr, jeg har kvalme konstant, er oppustet og træt og mega humørsyg, og lægen vil slet ikke se mig før jeg tester positiv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg er i dag 3 uger over tid. Lægen vil ikke gøre noget og siger at jeg skal vente på at den kommer. Jeg har aldrig gået så meget over tid nogensinde, og jeg er virkelig stresset og påvirket af at jeg ikke får min mens. Jeg har købt 10 strimmel g-test på billige-teste.dk, og de har alle været bragende negativ. 

Kan de godt lyve? for jeg føler mig gravid, jeg har taget 1-2 kilo på, på 2 mdr, jeg har kvalme konstant, er oppustet og træt og mega humørsyg, og lægen vil slet ikke se mig før jeg tester positiv. 

hvis de viser negativ, så er de desværre negative..

men hvis du er meget opsat på det og tænker meget på symptomer osv kan kroppen snildt snyde og lave falske graviditets-symptomer OG udskyde din mens

Anmeld

11. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Du kan eventuelt prøve nogle andre test-mærker... ? Der er ret stor forskel på, hvor meget hcg, der skal være, før de kan vise det...

Men det er jo - desværre- mest sandsynligt, du ikke er gravid..

herfra

(Eller bed din læge om at få taget en hcg-test, - ELLER køb dig en tidlig skanning/hcg test)

Anmeld

11. april 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Altså, har en veninde som bare ikke kunne teste positivt, og lægen troede at det var stress!

Hun fandt ud af at hun var gravid i 17 uge!

Giv det lidt tid, prøv at slå det ud af hovedet lidt (i know, lettere sagt end gjort)

Anmeld

12. april 2013

Christina89

Da jeg lige var stoppet med p-piller, fik jeg ikke min menstruation i 3 måneder  Jeg tog også utallige tests, var hos lægen flere gange m.m., men jeg var ikke gravid. Det viste sig, at min krop bare skulle vænne sig til, at jeg ikke tog p-piller mere.

Jeg ved ikke, om du lige er stoppet med at tage en form for prævention, men prøv at tag det stille og roligt, fokusér på noget andet, så dukker din menstruation pludselig op

Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.