Fortrolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
10 svar
7 synes godt om
11. april 2013

LilleChelle

Hvordan bliver man fortrolig med at sende sit barn i pasning ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

LilleChelle skriver:

Når du oplever, at din guldklump har det godt, trives, vil gerne passes....

Anmeld

11. april 2013

Maja88

Puha.. ved jeg ikke hvordan..

Jeg bliver nok det aldrig helt..

Jeg er endda snart pædagog.. 

Jeg stoler på.min dp mor og ved min datter elsker hende.. men det gør såå ondt hver gang jeg afleverer hende.. 

Anmeld

11. april 2013

Fenja09

LilleChelle skriver:

Jeg blev fortrolig med det ret hurtigt. Kemien mellem forældre og dp er ekstrem vigtig og jeg føler vi har det godt med vores dp mor. Derudover så er vores datter meget glad for at være der, hun har grædt enkelte gange, men ikke noget der har haft betydning i mere end 2 min. Så det at jeg ved at hun føler sig godt tilpas hos dp mor og de andre børn gør også os som forældre trygge ved at sende hende afsted.

Jeg har faktisk ingen negative oplevelser med vores faste dp og vi sprang ud i det med forholdsvise åbne arme.

/Fenja

Anmeld

11. april 2013

Mettefpigen

Jeg føler det ved at lukas f.eks. Løber dp i armene når han kommer, ikk vil hjem når jeg henter ham og når han siger hendes navn herhjemme :-) men også ved at hun siger når han ikk har spist så meget, hun føler han er ved at være småsyg eller ringer hvis han er det... En tredje ting er at eks og jeg er gået fra hinanden for nogle måneder siden, og dp er god til at fortælle hvis hun kan mærke en forandring ved lukas...

Så for mig er det tryghed både for mig og lukas :-D

Anmeld

11. april 2013

JustMe

Det gør jeg nok aldrig.

Anmeld

11. april 2013

Valle81

Jeg bliver fortrolig med det på den måde,at jeg kan se at mine børn har det godt. De trives, er glade osv.

Jeg prøver at forene mig med tanken om, at der ikke er noget alternativ, og at de skal i pasning. Men jeg synes bestemt ikke det er optimalt.

Jeg synes pasning er noget fanden har skabt. Jeg vil selv passe mine børn:0)

Men man er nødt til at komme til det punkt, hvor man accepterer det, som det er, for der er som regel ingen anden løsning:0)

Anmeld

11. april 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Uha den er svær! Ida starter i vs på tirsdag og jeg har så svært ved at det nu er andre der skal passe hende så mange timer hver dag det er et skønt sted, pædagogerne er skønne og Ida Elsker at være på besøg så jeg trøster mig selv ved at der er indkøring så JEG Stille og roligt kan vænne mig til at hun er der

Anmeld

11. april 2013

Bassemor<3

LilleChelle skriver:

Man finder den rigtige dp'er og så er man 100% ærlig omkring sine forventninger og det at man er nervøs ved det, så dp kan tage hensyn til det

Anmeld

11. april 2013

L&V

Gennem dialog.. For mig er ærlighed og åbenhed ret vigtigt. Også kan jeg se hvordan Laura reagere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.