Kan børn mærke det ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2013

Anonym trådstarter

Kan småbørn mærke om er gravid ? (Tænker 2-3 årige)
Da mit barn bliver ved med at ville ligge på min mave og sige mor baby mave
Har godt nok testdag i dag, men testede sagde negativ, men har få symptomer, og med barnet jeg har kunne jeg heller ikke teste positiv før i uge 7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Kan småbørn mærke om er gravid ? (Tænker 2-3 årige)
Da mit barn bliver ved med at ville ligge på min mave og sige mor baby mave
Har godt nok testdag i dag, men testede sagde negativ, men har få symptomer, og med barnet jeg har kunne jeg heller ikke teste positiv før i uge 7

Nårh.. Nej, det tror jeg altså ikke de kan. Men HVIS nogen kan, så må det da være de åbne og uspolerede små væsner, som børn jo er 

Mine forældres gamle kat kunne til gengæld mærke det på mig, - den hvæsede af mig og så ville den kæles, og så hvæsede den igen, og så ville den kæles. (Tænkte, den var blevet sindssyg, sådan har den aldrig gjort før, men den har nok kunne lugte det..)

Anmeld

11. april 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Nårh.. Nej, det tror jeg altså ikke de kan. Men HVIS nogen kan, så må det da være de åbne og uspolerede små væsner, som børn jo er 

Mine forældres gamle kat kunne til gengæld mærke det på mig, - den hvæsede af mig og så ville den kæles, og så hvæsede den igen, og så ville den kæles. (Tænkte, den var blevet sindssyg, sådan har den aldrig gjort før, men den har nok kunne lugte det..)

Mine svigerforælders hund kan heller ikk lade mig vær for tiden, den går mig i røven hele tiden da vi der igår
Men sådan som du skriver var min gamle kat os med mit barn

Anmeld

11. april 2013

JustMe

Jeg mener at én engang fortalte, at hendes datter "vidste" det før hun selv vidste det. 2 gange endda

Anmeld

11. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved ik om børn ka mærke det, men måske!!

Som en anden også skrive om katte, så er begge mine katte blevet total kælesyge, trampe på maven tosset begge gange jeg har været gravid. Det er noget med de ka lygte ændringer i ens homoner. Og måske ka børn ubevist det samme... 

For at den snart bliver positiv. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.