Tigerspring for tidligt fødte ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.046 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2013

Hullabullabulla

Hej alle baby.dk folk

Er der nogle af jer med for tidlig fødte børn som har oplevet at tigerspring(ene) har fulgt fødselsdatoen og ikke terminsdatoen ?

Har i dag en søn på 5 uger som et født 36+6 som ikke vil andet end at hænge på arm, vågner når jeg lægger ham, skriger umiddelbart uden grund og spiser mere end han plejer..

Det startede for alvor i forgårs..

Kan det være 5 ugers springet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

FruK

Ifølge den app der hedder Vidunderlige Uger, er det terminsdatoen.

Anmeld

11. april 2013

Hullabullabulla

FruK skriver:

Ifølge den app der hedder Vidunderlige Uger, er det terminsdatoen.

Ja det ved jeg har appen, men har også læst at det er individuelt fra barn til barn..

Derfor søger jeg nogle erfaringer fra nogen hvor det ikke nødvendigvis har fulgt terminsdatoen

Anmeld

11. april 2013

Juliekp

Britt88 skriver:

Hej alle baby.dk folk

Er der nogle af jer med for tidlig fødte børn som har oplevet at tigerspring(ene) har fulgt fødselsdatoen og ikke terminsdatoen ?

Har i dag en søn på 5 uger som et født 36+6 som ikke vil andet end at hænge på arm, vågner når jeg lægger ham, skriger umiddelbart uden grund og spiser mere end han plejer..

Det startede for alvor i forgårs..

Kan det være 5 ugers springet ?

Min datter er ikke på den måde for tidlig født, hun er født 38+3 og hendes 5 ugers tigerspring fulgte fødsels datoen

Anmeld

11. april 2013

Hullabullabulla

Juliekp skriver:

Min datter er ikke på den måde for tidlig født, hun er født 38+3 og hendes 5 ugers tigerspring fulgte fødsels datoen

Okay så kan det jo godt være det vi ramler ind i lige pt 

Anmeld

11. april 2013

Juliekp

Britt88 skriver:

Okay så kan det jo godt være det vi ramler ind i lige pt 

Ja det lyder lidt sådan desværre. Puha det er bare ikke rart, min pige var så pylret og ville kun ha sin mor, men det er bare noget der skal overstås... 

Anmeld

11. april 2013

FruK

Britt88 skriver:

Ja det ved jeg har appen, men har også læst at det er individuelt fra barn til barn..

Derfor søger jeg nogle erfaringer fra nogen hvor det ikke nødvendigvis har fulgt terminsdatoen

Nå, på den måde - sorry. Har ingen erfaringer med det. 

Anmeld

11. april 2013

Elling <3<3

Marcus er født 33+3, og de første par tiger spring lagde midt imellem terminsdatoen og fødselsdatoen. Derefter var det fødselsdatoen de fulgte.

Håber det gav mening?

Anmeld

11. april 2013

Hullabullabulla

Elling <3<3 skriver:

Marcus er født 33+3, og de første par tiger spring lagde midt imellem terminsdatoen og fødselsdatoen. Derefter var det fødselsdatoen de fulgte.

Håber det gav mening?

Det gav mening

Det er rart at vide at andre har oplevet at det ikke fulgte terminsdatoen - når man er ny i alt det her kan det være lidt forvirrende

Anmeld

11. april 2013

Elling <3<3

Britt88 skriver:

Det gav mening

Det er rart at vide at andre har oplevet at det ikke fulgte terminsdatoen - når man er ny i alt det her kan det være lidt forvirrende

Husker det kun alt for godt

Bare husk at det ikke er alle børn der er "klar over" at de er født for tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.