Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg glemte da helt også at dele mavebillede med jer igår - så det må lige komme her
billedet er taget igår hvor jeg ramte 37+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor ser du bare super dejlig ud sikke en smuk mave
FrkZier skriver: Jeg glemte da helt også at dele mavebillede med jer igår - så det må lige komme her billedet er taget igår hvor jeg ramte 37+0
Flot er den!!! Men, siger det lige igen: KOM SÅ UD, SUPERMAND!!!!!
emmagirl skriver: Flot er den!!! Men, siger det lige igen: KOM SÅ UD, SUPERMAND!!!!!
taaak vi var ude og hente altanbarnevogn i går aftes, sagde også til ham at nu måtte han gerne komme ud, han valgte bare at losse mig i ribbenene i stedet - tror sgu ikke helt han er særlig begavet den unge
B&J skriver: Hvor ser du bare super dejlig ud sikke en smuk mave
tak for du søød
Du er så fin!
(Nyd den sidste tid, muhahaha )
M (: skriver: Du er så fin! (Nyd den sidste tid, muhahaha )
tak sveske
årh hold dog kæft kælling
FrkZier skriver: taaak vi var ude og hente altanbarnevogn i går aftes, sagde også til ham at nu måtte han gerne komme ud, han valgte bare at losse mig i ribbenene i stedet - tror sgu ikke helt han er særlig begavet den unge
Haha, for pokker da Han venter til der kommer en solskinsdag igen, så det ikke er så koldt
hvor er du bare fiin ! nu er det jo lige om lidt !!!!
FrkZier skriver: tak sveske årh hold dog kæft kælling
Var din mund unge dame, ellers må jeg vist komme til øen, og vaske den med vand og sæbe!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128