Opdate på :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
9 svar
6 synes godt om
11. april 2013

MyLove E

Jeg kom til vagtlæge som sendte mig på psyk. Der sad vi og vente i lang tid.
Jeg kom så endelig ind til en læge. Vi kom lidt op og skændes. Hun mente ikke helt jeg havde depression som overlægen også havde sagt sidst jeg var indlagt. Hun mente at de ikke gøre så meget for mig, at daghospitalet var det bedste bud hun havde. Men jeg kunne få lov at sove der i nat men at jeg nok skulle nok i morgen. Så blev jeg lidt pigesur og sagde at så kunne jeg lige så godt tage hjem nu. Jeg følte ikke rigtig de ville hjælpe mig.
Vi holdte en pause og da de kom tilbage igen. Fik jeg undskyld jeg blev sur. Men jeg ikke rigtig havde følt at nogen tog mig rigtig seriøs der oppe. Og at jeg måske bare skulle ha været gået i seng og slappe af og så ha taget på daghospitalet i morgen og snakke med min kontakt person.
Vi endte med at få en fin snak, og fandt ud af at jeg bliver bange om aften fordi der er lukket på daghospitalet. Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre når jeg bliver ked af det. Nu har jeg fået et nr til en rådgivnings linje . Vi er kommet hjem igen. Elias er ved Mormor og bliver hentet i morgen tidlig. Min mand hold fri i morgen og passer på mig:-)

Tak for alle jeres søde ord og tanker. Uden baby.dk havde det hele været meget svære... Elsker jer alle på den mærkelige cyberspace måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

AnthonsMor

Jeg kom så endelig ind til en læge. Vi kom lidt op og skændes. Hun mente ikke helt jeg havde depression som overlægen også havde sagt sidst jeg var indlagt. Hun mente at de ikke gøre så meget for mig, at daghospitalet var det bedste bud hun havde. Men jeg kunne få lov at sove der i nat men at jeg nok skulle nok i morgen. Så blev jeg lidt pigesur og sagde at så kunne jeg lige så godt tage hjem nu. Jeg følte ikke rigtig de ville hjælpe mig.
Vi holdte en pause og da de kom tilbage igen. Fik jeg undskyld jeg blev sur. Men jeg ikke rigtig havde følt at nogen tog mig rigtig seriøs der oppe. Og at jeg måske bare skulle ha været gået i seng og slappe af og så ha taget på daghospitalet i morgen og snakke med min kontakt person.
Vi endte med at få en fin snak, og fandt ud af at jeg bliver bange om aften fordi der er lukket på daghospitalet. Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre når jeg bliver ked af det. Nu har jeg fået et nr til en rådgivnings linje . Vi er kommet hjem igen. Elias er ved Mormor og bliver hentet i morgen tidlig. Min mand hold fri i morgen og passer på mig:-)

Tak for alle jeres søde ord og tanker. Uden baby.dk havde det hele været meget svære... Elsker jer alle på den mærkelige cyberspace måde

Det var godt du tog afsted, selvom i kom op og skændes..
Jeg forstår godt hvis du bliver lidt angst når daghospitalet lukker, men du står ikke alene, hiv fat i din mand når angsten melder sig og bed ham om en krammer eller hvad du nu har brug for!
Jeg håber du snart går lysere tider i møde!

Anmeld

11. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er glad for din Update, har tænkt så meget på dig!! Du må altid skrive!! X

Anmeld

11. april 2013

Christina74

Dejligt at du fik snakket med dem, og dejligt at din mand passer på dig.

Du skal nok få det bedre 

Anmeld

11. april 2013

maryjane

11. april 2013

esioul

Tauf skriver:

God bedring

Anmeld

11. april 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Er glad for din Update, har tænkt så meget på dig!! Du må altid skrive!! X

Tak søde ven. Du er en skat

Min kære mand og jeg tager ind på daghospitalet lige om snart og snakker med min kontakt person....

Anmeld

11. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Tak søde ven. Du er en skat

Min kære mand og jeg tager ind på daghospitalet lige om snart og snakker med min kontakt person....

Du får lige en masse XXXXXX ( knus) Jeg håber at de ka finde en god løsning!! XXX 

Anmeld

11. april 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Du får lige en masse XXXXXX ( knus) Jeg håber at de ka finde en god løsning!! XXX 

Tak ven:-):-) Nu må jeg heller stå op og gå i bad:-)

Anmeld

11. april 2013

wamse

Dejligt at høre en update

Har tænkt på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.