Jeg kom til vagtlæge som sendte mig på psyk. Der sad vi og vente i lang tid.
Jeg kom så endelig ind til en læge. Vi kom lidt op og skændes. Hun mente ikke helt jeg havde depression som overlægen også havde sagt sidst jeg var indlagt. Hun mente at de ikke gøre så meget for mig, at daghospitalet var det bedste bud hun havde. Men jeg kunne få lov at sove der i nat men at jeg nok skulle nok i morgen. Så blev jeg lidt pigesur og sagde at så kunne jeg lige så godt tage hjem nu. Jeg følte ikke rigtig de ville hjælpe mig.
Vi holdte en pause og da de kom tilbage igen. Fik jeg undskyld jeg blev sur. Men jeg ikke rigtig havde følt at nogen tog mig rigtig seriøs der oppe. Og at jeg måske bare skulle ha været gået i seng og slappe af og så ha taget på daghospitalet i morgen og snakke med min kontakt person.
Vi endte med at få en fin snak, og fandt ud af at jeg bliver bange om aften fordi der er lukket på daghospitalet. Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre når jeg bliver ked af det. Nu har jeg fået et nr til en rådgivnings linje . Vi er kommet hjem igen. Elias er ved Mormor og bliver hentet i morgen tidlig. Min mand hold fri i morgen og passer på mig:-)
Tak for alle jeres søde ord og tanker. Uden baby.dk havde det hele været meget svære... Elsker jer alle på den mærkelige cyberspace måde
Anmeld