Dukan kuren hjælp mig piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. april 2013

Mother-love

Nu er jeg blevet anbefalet Dukankuren.

Men hvordan hulen bar i jer ad?

Når man nu kun må spise magert kød og fedt fattige mælkeprodukter. Hvordan spiste du igennem dagen uden at køre død i alt det kød?
Nu kan jeg ikke fordrage fisk andet end tun på dåse og torskerovn. Så er der kylling. Men tanken om at skulle leve af kylling og en fedtfattig dressing i 5 dage puha.
Må man spise æg også?
Hvad gjorde du for at det blev lækkert?
Og nu står der i fase 2 at man godt må spise grønsager. Men det er vel ikke stivelse som kartofler?

Hvordan så jeres mad program ud i løbet af dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Mother-love

10. april 2013

AnthonsMor

michelledam skriver:

Når man nu kun må spise magert kød og fedt fattige mælkeprodukter. Hvordan spiste du igennem dagen uden at køre død i alt det kød?
Nu kan jeg ikke fordrage fisk andet end tun på dåse og torskerovn. Så er der kylling. Men tanken om at skulle leve af kylling og en fedtfattig dressing i 5 dage puha.
Må man spise æg også?
Og nu står der i fase 2 at man godt må spise grønsager. Men det er vel ikke stivelse som kartofler?

Køb bogen!

Vi brugte de opskrifter der var med i Ude og Hjemme tror jeg det var, dengang den var totalt hypet op.. Men havde jeg haft penge til bogen dengang havde jeg købt den..
Der står rigtig mange gode ting i den bog

Vi startede den op i november 2011 tror jeg, og stoppede den i april 2012, jeg havde smidt 15 kilo tror jeg, men da vi så startede normalt mad op igen kom det hele på igen, også blev jeg gravid, så nu ligger jeg på "før kur vægten" plus et par kilo (fødte for 3 uger siden) - så et eller andet har vi gjort totalt forkert

Men jeg kender flere der har været / er på den, og det har fungeret skide godt!

Held og lykke!

Anmeld

10. april 2013

EnSødMor

michelledam skriver:

Må man spise æg også?

Hmm... havde præcis samme tanker da jeg startede første gang.... 

Altså, jeg er utrolig kræsen også, så kuren er rigtig slem for mig, men min dag idag ser sådan ud; 

morgen; cheasy yoghurt med havreklid.

formiddag; kødboller. 

Frokost; en bøf, kylling fillet eller et æg. 

Eftermiddag; flere kødboller, pålæg i tern på panden eller en pandekage. 

Aften; en stor dejlig bøf, eller andet lækkert kød. ;-) 

fase 2 er hvor man kan inddrager grøntsager men du må ikke erstatte dit kød med grøntsager.... men nej, kartofler er ikke en del af ordet grøntsager... ;-) 

et lille tip, på facebook er der en gruppe der hedder Dukan kuren Danmark, den er super god. Kan klart anbefales! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.