scanning viste ikke kun en men 2....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
3 svar
2 synes godt om
10. april 2013

misse198

jeg begyndte at bløde lidt i går og havde det underligt, kom så på sygehuset i dag og skulle tjekke om fostret var gået til.. Det var den ikke, der var fin hjerteaktivitet meeen hov hvad var det der lå der, joo sørme en mere, den kunne de desværre ikke se noget på (Den var lidt mindre end den anden) så skulle scannes igen om en uge.. De sagde at jeg nok skulle forberede mig selv på at den nok var gået til os nu jeg blødte lidt.. jeg er så øv inden i, for hvis den er gået til er det ikke sikkert at den anden bliver, sagde de. jeg skulle holde mig i helt ro, lidt svært når der er flere børn i huset <3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

hekran

misse1986 skriver:

jeg begyndte at bløde lidt i går og havde det underligt, kom så på sygehuset i dag og skulle tjekke om fostret var gået til.. Det var den ikke, der var fin hjerteaktivitet meeen hov hvad var det der lå der, joo sørme en mere, den kunne de desværre ikke se noget på (Den var lidt mindre end den anden) så skulle scannes igen om en uge.. De sagde at jeg nok skulle forberede mig selv på at den nok var gået til os nu jeg blødte lidt.. jeg er så øv inden i, for hvis den er gået til er det ikke sikkert at den anden bliver, sagde de. jeg skulle holde mig i helt ro, lidt svært når der er flere børn i huset <3 

Uha, en slem forskrækkelse at få. Krydser dog meget fingre for, at du får gode nyheder til næste scanning. Pas godt på dig selv og maven!

Anmeld

18. april 2013

Elling <3<3

Hvordan går det?
Har du været til skanning igen?

Anmeld

18. april 2013

Zelinasmor

Den anden behøver altså ikke absolut gå til også. Min søster fandt ud af ved fødslen af hendes datter, at hun havde ventet tvillinger. Den ene var gået til tidligt. Det var slet ikke opdage at hun ventede to. Så  For at det hele lykkedes for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.