Jeg tillader mig at være anonym selvom i sikkert godt ved hvem jeg er, men jeg vil ikke kunne googles på dette, så venligst respekter dette ved ikke at nævne mit navn hvis i ved hvem jeg er..

Jeg fik for knap 5 uger siden fjernet en graviditet udenfor livmoderen, hvor de også var nødt til at fjerne min højre æggeleder, fordi det hele havde udviklet sig med lynets hast..
Faktisk var det en planlagt graviditet, og det har været længe undervejs, da vi har prøvet siden sidste sommer, så det var et rigtigt ønskebarn der blev fjernet..
Vi vil jo meget gerne have det her barn, og det er et meget stort ønske for os, men de sagde vi skulle vente minimum 3 måneder inden en ny graviditet, men forstår det bare ikke helt, da jeg kender flere der har været igennem det samme, og de har ikke fået det samme afvide, ej heller selvom det er foregået på samme hospital..
Vi har nok ikke været de bedste til at overholde lægens anbefalinger, og har da også glemt kondomet i ny og næ i kampens hede, og ja nu sidder jeg jo 5 uger efter og har stadig ikke fået min mens, så jeg vil forsøge med en test imorgen..
MEN nu er jeg nødt til at spørge hvad i andre har fået afvide, skulle i også vente så længe eller har i ikke fået noget afvide om det??
Anmeld