Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften siger har jeg Øv boderline,ptsd,panik angst og lidt adha. Men man lære da af leve med det på godt og ondt.
Andre der har det eller ligne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
H+S Skjolgborg. skriver: Som overskriften siger har jeg Øv boderline,ptsd,panik angst og lidt adha. Men man lære da af leve med det på godt og ondt. Andre der har det eller ligne.
Øv øv.
Ville lige sende et kram og give et par opmuntrende ord med på vejen
Jeg håber, trods dine diagnoser, at du får det bedst mulige ud af livet og lærer at leve med dem. Istedet for at tænke FUCK noget lort, så vend den om og tænk at du er stærk og at du nok skal finde nogle vigtige værdier der gør livet værd at leve.
wamse skriver: Jeg har borderline og så er jeg vist bare sådan lidt skør på den fede måde oveni
Jeg har borderline og så er jeg vist bare sådan lidt skør på den fede måde oveni
ja det er jeg nok også oven i god blandingen tihi
esioul skriver: Øv øv. Ville lige sende et kram og give et par opmuntrende ord med på vejen Jeg håber, trods dine diagnoser, at du får det bedst mulige ud af livet og lærer at leve med dem. Istedet for at tænke FUCK noget lort, så vend den om og tænk at du er stærk og at du nok skal finde nogle vigtige værdier der gør livet værd at leve.
Tak gør jeg også positiv ting frem fra de negativ kan give en meget og mine børn og mand gør mig stærker uden dem var jeg fortabt + min mor og papfar
Jeg har personlighedsforstyrelse, angst, ocd, og ADHD .....
det kan være noget af en udfordring,,,,
du er velkommen til at skrive privat.... Jeg har selv mand og børn....
Øv!
Jeg har personlighedsforstyrelse. Angst. Socialfobi.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128